Barokowe mieszkanko, które zrobiłem w Unity
Siema Mirki, w wolnym czasie zrobiłem takie enviro w Unity od zera. Na wykopie widzę sporo znalezisk z Unreal Engine więc pomyślałem, że temat podobny. Jestem ciekaw opinii ekspertów ( ͡° ͜ʖ ͡°) W powiązanych link do demka oraz filmik z procesu tworzenia.
SzklanyKuc z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 119
Komentarze (119)
najlepsze
Jeśli miało być stylizowane, to jest chyba idealnie. Jeśli nie, to...
Chętnie bym to zobaczył z shaderami warstwowymi bo imo zbyt sterylnie wygląda. Zwłaszcza ziemia wygląda mega z dobrze dobranym mieszaniem po wysokości i odpowiednio narysowaną mapą (automatycznie robią ci się np. wypełnienia w fugach bruku) + przełamiesz wtedy te syntentyczne tekstury
Ewidentnie przydałby się jakiś subsurface scattering, rozsądniejszy shader dla szkła no i to drewno wewnątrz prosi się o warstwowy shader z jakimś top coatem.
Jeśli interesuje cię wepchnięcie tego na market
Wow, świetnie to wygląda.
Śródek budynku wysadził mnie z papci.
Szanuje.