Barokowe mieszkanko, które zrobiłem w Unity
Siema Mirki, w wolnym czasie zrobiłem takie enviro w Unity od zera. Na wykopie widzę sporo znalezisk z Unreal Engine więc pomyślałem, że temat podobny. Jestem ciekaw opinii ekspertów ( ͡° ͜ʖ ͡°) W powiązanych link do demka oraz filmik z procesu tworzenia.
SzklanyKuc z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 119
Komentarze (119)
najlepsze
Oczywiście dla osoby która się tym nie zajmuje, mogą to być wyniki zbliżone, a w 240p to nawet identyczne.
A serio, to jestem pełen podziwu, jako że sam czasem podobne rzeczy robię i życiu nie chciałoby mi się modelować zieleni.
1300h w ramach hobby? Toż to pewnie musiało trwać ponad rok.
Zauważyłem, że zawsze przy zmianie ujęcia pierwsza klatka ma inne odbicia/oświetlenie(?). Zakładam, że to jakiś artefakt, wynikający z użytej technologii. Jakiś ekspert mógłby wytłumaczyć, z czego to dokładnie wynika?