Ekonomicznie. Jeden dróżnik zamiast dziesieciu na każdą linię kolejową.
@kapusta5: Nie tylko ekonomiczne ale bezpieczne i logiczne . Patrząc na te tory zanim ten skład je przysłonił widać praktycznie trawę . Znaczy to że ten pociąg jeździ może tam i z powrotem dzienne. Zatrudnianie dróżnika nie opłacalne a nawet niebezpieczne bo np. przyśnie, zapije pałę albo do roboty nie przyjdzie w święta ;) Uczyć się powinniśmy od nich oszczędności . I
Komentarze (100)
najlepsze
@kapusta5: Nie tylko ekonomiczne ale bezpieczne i logiczne . Patrząc na te tory zanim ten skład je przysłonił widać praktycznie trawę . Znaczy to że ten pociąg jeździ może tam i z powrotem dzienne.
Zatrudnianie dróżnika nie opłacalne a nawet niebezpieczne bo np. przyśnie, zapije pałę albo do roboty nie przyjdzie w święta ;) Uczyć się powinniśmy od nich oszczędności .
I
Biednie to tam było może z 10 lat temu, za kolejne 10 lat rządów PiSSu Rumuni będą nam chleb rzucać.