Olewania klienta ciąg dalszy...
Wydawać by się mogło że małe prywatne firmy powinny dbać o klienta jak najlepiej, a jednak, w Polsce nawet tacy mają cię w dupie...
i.....L z- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Wydawać by się mogło że małe prywatne firmy powinny dbać o klienta jak najlepiej, a jednak, w Polsce nawet tacy mają cię w dupie...
i.....L z
Komentarze (4)
najlepsze
Jak kartą to istnieje szansa granicząca z pewnością, że transakcja padła na etapie autoryzacji. Masz pewnie założoną blokadę na 7 dni na karcie, ale ona zniknie i kasa nie zostanie pobrana - szczególnie częsta przypadłość Polcardu, a dotpay chyba z polcardu korzysta.
W przypadku normalnego serwisu ja bym po prostu zapłacił jeszcze raz, ale jak to jest jakaś firma Krzak, która nawet na maila nie może odpowiedzieć, to