TLTR: Sieć LIDL wprowadza w błąd opisami swoich promocji i nic sobie nie robi ze zwróconej na to uwagi.
Hej :) Chciałabym podzielić się doświadczeniami z korzystania z promocji przez aplikację LIDL PLUS oraz jakością obsługi przez contact center sieci LIDL.
Podczas zakupów z dnia 20 maja doszło do niemiłej sytuacji. Skorzystałam z kuponu w aplikacji Lidl Plus - „Wszystkie produkty marki "Chef Select" i "Pomysł na każdy dzień"”. Druga sztuka -60% taniej z aplikacją Lidl Plus”. Wybrałam w tym miejscu 2 sztuki pizzy „Chef Select Pizza Familijna z szynką i pieczarkami 1 kg”.

Po odejściu od kasy okazało się że rabat się nie naliczył. Próba ustalenia co zaszło z kasjerem również nie przyniosła rezultatów – szukaliśmy długo tego produktu wśród kilkudziesięciu kodów wymienionych na samym dole promocji. W końcu Pan kasjer się poddał i powiedział, że jeśli tam jest ten produkt, to rabat się należy (w domyśle jeśli go nie ma na liście – nie ma rabatu). Tak więc zapłaciliśmy pełną kwotę za te produkty – nikt deklarowanej w promocji różnicy ceny nam nie wydał.
Każdy inteligenty człowiek nabrałby jednak wątpliwości - dlaczego promocja zatytułowana jest „Wszystkie produkty marki "Chef Select"”? Co znaczy „Wszystkie” nie jest chyba wieloznaczne, prawda? Napisałam więc do LIDL to co powyżej i poprosiłam o wyjaśnienia.
Pierwsza odpowiedź sieci LIDL:

---
Moja odpowiedź:

Druga odpowiedź sieci LIDL (MISTRZOSTWO W POMYSŁOWOŚCI :)):

---
Moja odpowiedź:

Wspomniany załącznik:

TRZECIA ODPOWIEDŹ SIECI LIDL:

---
No to poddaje się ¯\_(ツ)_/¯ kolejnej odpowiedzi już nie będzie.
Podsumowując: Nikt w sieci LIDL nie ma problemu z tym że nazwa kuponu LIDL PLUS jawnie wprowadza klienta w błąd. Pamiętajcie więc - w LIDL należy czytać wszystko - także to co małym druczkiem.
Przy okazji pozdrawiam pracowników LIDL Contact Center :) Szczególnie tych kreatywnych (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Komentarze (180)
najlepsze
Przyklad:
źródło: comment_1622134331bxgy7WjYcB5BOoGf4uuFEX.jpg
Pobierz@footix: no czytam ten przykład i co? "Lista produktów objętych promocją w zakładce Kod produktu". Czyli w jakiejś zakładce powinni wymienić, co jest "kiełbasą zmiennowagową", a nie które z "kiełbas zmiennowagowych" biorą udział w promocji, a które z "kiełbas zmiennowagowych" nie biorą udziału w promocji, bo promocja ma być na WSZYSTKIE "kiełbasy zmiennowagowe", tak jak w znalezisku miała
Ale o co się przypieprzasz? Czy ja napisałem, że LIDL robi ok, dając tytuł: WSZYSTKIE?
Napisałem tylko, że otwierając kupon w apce, widzisz informacje o tym, które produkty mają brać udział w promocji. A autorka znaleziska wrzucając screen z apki, najprawdopodobniej to wycięła - co też jest manipulacją. Nie bronię LIDLA, moim zdaniem taki tytuł może wprowadzać w błąd, ale wchodząc w kupon nie da się ominąć informacji o
Idę do sklepu, biorę co potrzebuję, płacę i wychodzę.
Ciekawe że sklepy nie widzą, że to generuje niepotrzebne problemy.
Stosowanie słowa "wszystkie", zamiast "wybrane" jest dość dużym nadużyciem i powinni to skończyć.
@ATAT-2: Nie o pizze tylko wadliwie sformulowana promocje oraz kłamstwo które opowiadali w mailu a jak udowodnił ze nie maja racji to zmienili tłumaczenie. Syf.