Najlepsze jest to, że aby coś takiego #!$%@?ć w takim aucie to trzeba być naprawdę zdeterminowanym, bo ono tak do końca nie pozwala na najechanie na poprzedzające auto, zmienę pasa bez pierunkowskazu i zajechanie drogi autu na innym pasie...
@jdef90: ejjj no nie przesadzaj przy zmianie pasa bez koerunku to koera delikatnie drzy i probuje wrocic spowrotem na zajmowany wczesniej pas. Wystarczy lekko szarpnac i juz zmieniasz pas a aktywny tempomat przyhamuje auto gdy zbliza soe do innego ale tu akurat byl manewr w bok. Ten co krecil film powinien troszke podgonic i go sfilmowac
@laress: nic nie zrobił poza tym, że nie spanikował. Zadziałało ESP. Mając dwa koła na przyczepnej nawierzchni a dwa na zdecydowanie mniej łatwo zrobić wyżej wspomniany piruet hamując lub robiąc gwałtowny ruch jednak w nowych (nawet nie tak bardzo) autach ESP i pochodne skutecznie temu przeciwdziałają.
@readme: właśnie dlatego esp jest obowiązkowe już od ładnych paru lat. Wystarczyło to, że nie zrobił nic głupiego i po prostu czekał aż sytuacja się unormuje z pomocą elektroniki. Ludzie często panikują łapiąc pobocze, szybko kontrują chcąc wrócić na swój pas i efekty mogą być opłakane.
@Laszl0: on to ma w #!$%@? nawet jak mu skasujesz to auto bo go stać, bo na dobre ubezpieczenie a auto i tak za 2 lata wymienia na nowe w leasingu a ubezpieczyciel załatwi mu dobre zastępcze bo to prestiżowy klient. Choć prawdopodobnie nie będzie chciał zastępczego bo ma z 5 innych fur w garażu. Całe papierki też za niego załatwia ludzie więc więcej sobie zachodu i kłopotu zrobisz jak cię
To, że gość się wpieprzył na chama to jedno ale ja widzę często takie sytuacje i mnie to niesamowicie denerwuje. Ludzie jadą jak tępe muły. Ten z lewej wyprzedza jakby chciał, a nie mógł. Z prawej nie zwolni ani nie przyspieszy. Dostawczym sobie nagle uświadamia, że trzeba zmienić pas i każdy łącznie z gwoździem programu z niewielkim odstępem. Brak większego odstępu połączony z jazdą typu byle jak niesłychanie pogarsza płynność ruchu.
@blueray: Gówno tam jechał, na tym odcinku jest 120 km/h, nagrywający właśnie tyle jechał i dosyc szybko doganiał tego z przodu także tamten jechał dużo wolniej niż można.
To wszystko co zrozumiałeś? TREŚĆ okazała się za trudna? Manewr wyprzedzania należy wykonać bezpiecznie i niezwłocznie a następnie powrócić na prawy pas. Jeżeli wykonujesz go nieudolnie - tzn. jedziesz znacznie wolniej niż możesze/jest dozwolone, utrudniasz jazdę innym. Mało tego, stwarzasz zagrożenie tamując ruch.
No co za wieśniak cham #!$%@? w #!$%@?. Samochody pokroju Maybacha, Rollsa czy lexusa LS mają być ostoją luksusu, spokoju oraz ciszy podczas jazdy a nie #!$%@? jak sebiks W E60. Obrzydzające
Komentarze (244)
najlepsze
Mając dwa koła na przyczepnej nawierzchni a dwa na zdecydowanie mniej łatwo zrobić wyżej wspomniany piruet hamując lub robiąc gwałtowny ruch jednak w nowych (nawet nie tak bardzo) autach ESP i pochodne skutecznie temu przeciwdziałają.
@readme: właśnie dlatego esp jest obowiązkowe już od ładnych paru lat. Wystarczyło to, że nie zrobił nic głupiego i po prostu czekał aż sytuacja się unormuje z pomocą elektroniki. Ludzie często panikują łapiąc pobocze, szybko kontrują chcąc wrócić na swój pas i efekty mogą być opłakane.
https://www.youtube.com/watch?v=4X5M3Z1HnHk
Ileż można...
Brak większego odstępu połączony z jazdą typu byle jak niesłychanie pogarsza płynność ruchu.
@AnonimNiepowiem: ziom, ale to ty nie rozumiesz. :(
Pojazd na filmie jest w trakcie wyprzedzania. Nie musi jechać 120 km/h żeby wyprzedzać. Musisz się z tym pogodzić bo