Jak to, Chorwaci robią samochody elektryczne i to jeszcze z poziomu "hiper"?! Przecież premier przecinał wstęgę w garażu, z którego miał wyjechać polski elektryczny samochód klasy "dla ludu" juz ile lat temu? 7?
@john_package: Paradoksalnie "łatwiej" zrobić hiper czy tam supersamochód elektryczny niż tańsze auto dla ludu. Żeby zrobić tanie i popularne auto trzeba rozwinąć sieć salonów na danym rynku/kraju oraz serwisów, wyprodukować i nagromadzić odpowiednią ilość części zamiennych w każdym z nich żeby móc zastosować efekt skali i finalnie żeby "auto dla ludu" poza ceną także w użytkowaniu było tanie. Takie coś kosztuje miliardy przez co
Ja bym z chęcią przeczytał skąd totalnie niszowy Rimac wziął pieniądze na taką markę. Bugatti było mocno pod kreską i sprzedali je po taniości z długami, czy też jakiś fundusz dał Chorwatom za dużo kasy? A może chłopaki z zarządu VW jakiś wał kręcą?
Chodzi zapewne o CO2. Bugatti sporo emituje a te elektryki malo. I sie rownowazy jakos tam. VW zwiekszy udzialy w chorwackiej marce wiec kontrole utrzyma.
Komentarze (248)
najlepsze
@john_package: Paradoksalnie "łatwiej" zrobić hiper czy tam supersamochód elektryczny niż tańsze auto dla ludu. Żeby zrobić tanie i popularne auto trzeba rozwinąć sieć salonów na danym rynku/kraju oraz serwisów, wyprodukować i nagromadzić odpowiednią ilość części zamiennych w każdym z nich żeby móc zastosować efekt skali i finalnie żeby "auto dla ludu" poza ceną także w użytkowaniu było tanie. Takie coś kosztuje miliardy przez co
VW to aktualnie najbardziej zadłużona firma świata, ale za te wały co kręcili w ogóle powinni już wąchać kwiatki od spodu.
@panato:
źródło: comment_1600383728b2NOmKfcCkPCFAtl9HJ21Z.jpg
Pobierz@panato: @DOgi: W 15% właścicielem Rimaca jest Porsche, które jest własnością VAG :)
chorwacka
#grammarnazi
@fiddle: #grammarnazi to jest przecież tylko zbiorcze umowne pojęcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Np. #languagenazi nie jest powszechnie rozpoznawane.
Polska gówno stronka:
źródło: comment_1600416670nS7rpPjYCGZpSVfqfYGNnO.jpg
Pobierz