@ilduce999: bo teraz takie firmy mają komunikację w jedną stronę. Jeśli chcesz im życzyć miłego dnia zadzwoń na infolinię aby uzyskać jednorazowy kod dostępu do konsultanta po wcześniejszej weryfikacji numeru buta i wielkości....salda :) następnie okaże się że kod jest nieprawidłowy i dostęp do konsultanta został zablokowany a na koniec i tak zostaniesz przekierowany do bota online który powie że nie rozumie twojego pozdrawiam i poprosi o kontakt telefoniczny który
Ludzie zamiescili tyle screenshotow ze teraz testerzy beda latwo mogli sprawdzic jak powiadomienia wygladaja na roznych telefonach. Potem mbank przeprosi a zaoszczedzone pieniadze przeznaczy sie na premie dla prezesow. Sprytne!
@yale: w przypadku zwykłych pushy nie ma za bardzo co testować, no może oprócz emotikon, które im nie zadziałały. Gdyby był to rich push byłoby to niezłe case study.
Komentarze (460)
najlepsze
- Ja chcę tylko zgłosić, że system wiadomości push u mnie działa.
- Dziwne, u nas nie działa.