Rzadko kiedy udaje sie marketingowcom tak wstrzelić z tekstem w mowę codzienną, ostatnio kojarze jedynie Plusowe " brawo Ty / brawo ja" a tak to same gnioty. Fenomen tekstu ze swistakiem jest taki, że sie przyjal idealnie pomimo, że jest relatywnie długi jak na odzywke, riposte. Pomogla solidna porcja abstrakcji. Nowe pokolenie w branzy wali do odbiorcy wprost jak w beben i wychodzi kiszka
Ciekawie takie rzeczy tłumaczy się dzieciom wychowanym poza Polską. I ten moment kiedy youtuberom jesteś wdzięczny za uczenie dziecka młodzieżowej mowy ojczystej.
Pamiętam jak nieprzemyślana była dalszą część te reklamy: w czasach gdy bezrobocie w Polsce rosło wyświetlono u nas przetłumaczoną z Niemiec, w której to świstak pewnego dnia dowiedział się, że stracił pracę.
Komentarze (186)
najlepsze
źródło: comment_LYP3oxEMpkZk8UNCFelBcc5HdgNM23iR.jpg
Pobierzźródło: comment_cFMo5qJd87KJntocEUq6Vxlfn3izwExF.jpg
Pobierz