Obowiązek jazdy na suwak w praktyce. Nawet L-ka daje zły przykład
Od 6 grudnia mamy obowiązek jazdy na suwak "w warunkach znacznego zmniejszenia prędkości". Sytuacja bez dyskusji. Ale jak ma być lepiej jak nawet auto nauki jazdy nie stosuje się do obowiązujących przepisów.
stopchamteam z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 241
- Odpowiedz
Komentarze (241)
najlepsze
Problem w tym, że to jest głupie, najwięcej sensu ma interpretacja każdego z wjazdów jako osobnego skrzyżowania. Wtedy na rondzie zawsze skręcasz 2x
Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym KMI1A60 posiadał w danym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
Polisa: 1014593956~2019
Dla pojazdu: KIA RIO HATCHBACK 11-15
Komentarz usunięty przez moderatora
@breskali: No widzę, że przynajmniej ktoś rozumie ideę. A to takie proste - na końcu pasa i po jednym.
PS. No autor nagrania to dość specyficznie się zachował, ale fakt faktem, że ten drugi pas tam po coś jest (przy pięciu samochodach też nie widzę
1) Korek na dwóch pasach do jazdy prosto. Po lewej do skrętu. Facet na nim się zagapił i chciał zjechać na środkowy pas. Żaden cwaniak bo nawet nie dojechał do końca tylko od razu odbijał po zauważeniu pomyłki. Udało mu się? Skądże. Żaden z ok.
Żal mi takich niedowartościowanych ludzi.
I ten dylemat czy jechać do przodu licząc że ktoś wypuści a ci za tobą skraca w lewo, czy będziesz uznany za jeszcze większego cwaniak i już już na 100% nikt nie wypuści ( ͡° ͜ʖ ͡°) Polska