A można było załatwić sprawę jak człowiek. "Dziabnę tu i tu, będzie kosztowało ileś tam. Jak nie, to ileś tam drożej, bo muszę fotele wyciągnąć." Mimo że to stary kasztan, też bym się #!$%@?ł.
Mi kiedyś jeden kretyn zapakował dwa razy tarczę sprzęgła odwrotnie pomimo że było napisane na tarczy która strona gdzie, jeszcze kazał to pierwsze reklamować bo jest niedobre, a biegi nie chciały wchodzić bo tak jakby brakowało trochę żeby wysprzęgliło poprawnie.
Generalnie filmik mnie nie dziwi aby #!$%@?ć na szybkości i skasować klienta. Szybko byle jak, hajs hajs i następny i jeszcze żeby się umówić to przeważnie z wielką łaską.
starsze auto to w ogóle dupa, bo "nie zarobi na tym" i ogólnie zaczynają się fochy.
@OperatorHydrolokator: A wiesz dlaczego nie chcą starych aut dotykać? po pierwsze: odkręcić coś aby nie zerwać śruby np bez problemu graniczy z cudem /korozja/. Po drugie, najważniejsze. Jeżeli ktoś jeździ starym łupem i najczęściej już przy wycenie robi z siebie biedaka i ofiarę losu tekstami o rabacie czy zniżce to automatycznie zapala się w głowie lampka ostrzegawcza "będą problemy". Tacy ludzie nie rozumieją tego, że coś pójdzie nie tak z uwagi na wiek auta i później obwiniają mechanika o to, że zepsuł ich świetne auto /które niejednokrotnie jest już
We wszystkich samochodach które miały długi tunel środkowy zawsze widziałem że mechanizm ręcznego był dostępny od spodu. Między fotelami był tylko otwór na dźwignię, a cały mechanizm z linkami był już pod tym tunelem.
Coś mi się wydaje że tnąc tą wykładzinę uzyskuje się dostęp jedynie do litej blachy tunelu środkowego.
@hellfirehe: to jest volvo s40 I generacji. tam sie dalo rozebrać tunel srodkowy bez problemu wiec jestem mocno zdziwiony takim czyms. Fotele latwo wyskakiwaly bo byly tam raptem 4 sruby i wiązka sps z czujka zapięcia fotela.
@hellfirehe: linki idą pewnie od ręcznego do zacisków nie od spodu tylko przez blachę pod tylną kanapę i dopiero tam idą do zacisków. W Saabie 9-3 mam tak samo. Szwedzi są przyzwyczajeni do zimy i projektując auta zwracają uwagę na takie błahostki. Linka w środku auta nie przetrze się, nie ma takiego kontaktu z wilgocią itp.
Trzymajmy się faktów. Przed takim cięciem wykładziny najpierw powinna być konsultacja z właścicielem - i to brak takiej konsultacji to jest właśnie druciarstwo, a nie samo wykonanie czy sposób wykonania "naprawy".
Są takie samochody, niestety sam taki jeden posiadam, że wymiana linki ręcznego wiąże się z wyjęciem tylnych siedzeń, rozebraniem tunelu środkowego i zaglądnięcia pod wykładzinę. Wówczas cena usługi wymiany linki ręcznego skacze z 1 - 2 roboczogodzin do połowy dnia -
Komentarze (160)
najlepsze
Oł szit!
Mimo że to stary kasztan, też bym się #!$%@?ł.
@bbr555: fotele do linki ręcznego? a po co? a na co?
Generalnie filmik mnie nie dziwi aby #!$%@?ć na szybkości i skasować klienta. Szybko byle jak, hajs hajs i następny i jeszcze żeby się umówić to przeważnie z wielką łaską.
Mam wrażenie że
@OperatorHydrolokator: A wiesz dlaczego nie chcą starych aut dotykać?
po pierwsze: odkręcić coś aby nie zerwać śruby np bez problemu graniczy z cudem /korozja/.
Po drugie, najważniejsze. Jeżeli ktoś jeździ starym łupem i najczęściej już przy wycenie robi z siebie biedaka i ofiarę losu tekstami o rabacie czy zniżce to automatycznie zapala się w głowie lampka ostrzegawcza "będą problemy". Tacy ludzie nie rozumieją tego, że coś pójdzie nie tak z uwagi na wiek auta i później obwiniają mechanika o to, że zepsuł ich świetne auto /które niejednokrotnie jest już
Komentarz usunięty przez moderatora
We wszystkich samochodach które miały długi tunel środkowy zawsze widziałem że mechanizm ręcznego był dostępny od spodu.
Między fotelami był tylko otwór na dźwignię, a cały mechanizm z linkami był już pod tym tunelem.
Coś mi się wydaje że tnąc tą wykładzinę uzyskuje się dostęp jedynie do litej blachy tunelu środkowego.
Są takie samochody, niestety sam taki jeden posiadam, że wymiana linki ręcznego wiąże się z wyjęciem tylnych siedzeń, rozebraniem tunelu środkowego i zaglądnięcia pod wykładzinę. Wówczas cena usługi wymiany linki ręcznego skacze z 1 - 2 roboczogodzin do połowy dnia -