Wizz Air rekrutuje stewardesy w Polsce. Zarobią... maksymalnie 85 PLN za lot
Nowo przyjęci stewardzi i stewardesy zasilą trzy polskie bazy przewoźnika – w tym tę najnowszą, w Krakowie. Ile zarobią? Podstawa to 1500 PLN. Do tego dochodzą pieniądze za loty – za najkrótsze 65 PLN, a za najdłuższe 85 PLN i prowizja od sprzedaży na pokładzie - ok. 900 PLN.
babeluszko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 362
- Odpowiedz
Komentarze (362)
najlepsze
@chomer88: pewnie wypukał go jakiś mocarny gej
Proste reguły - jak się nie podoba oferta pracy, to nikt Cię nie zmusza żebyś ją przyjmował.
Takie gadanie że mało za lot, to jak narzekanie na płacę minimalną. Dla niektórych lepiej mieć te 60-80zł za lot niż nie mieć nic. Nie każdy się nadaje do zakładania i prowadzenia firmy, ani nie każdy jest programistą 15k. Przecież WizzAir to tani przewoźnik, wiec nie ma się co spodziewać
Komentarz usunięty przez moderatora
Jesteś podniebną kelnerką i sprzątaczką, tyle że w ładnym mundurku i z przeszkoleniem bezpieczeństwa, którego oby ci nie dane było wykorzystać przez całe życie. Serio chodzenie w wąskim korytarzu i rozdawanie napojów, zbieranie potem śmieci i sprzedaż z katalogu to takie dobre zajęcie? Wyróżnieniem odnośnie urody też to nie jest, coraz więcej stewardess, których ładnymi nazwać nie można (o starszych paniach
@Matt84: Żeś chyba Lufthansą nie leciał skoro pierwsze skojarzenie starej stewardessy to LOT. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Matt84: No i po juch się p------------z od razu deprecjonując te dziewczyny? Jak mnie to wkurza. Rozumiem, że tu na wypoku sami prezesi i mistrzowie świata.
Chcą sobie latać w ten sposób, to latają. Może mają "szanse na więcej", a może nie. Może tak sobie wymyśliły w dzieciństwie,
Dla niektorych to wymogi niedoprzeskoczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
1. wiekszosc innych ludzi tez ma dojazd do pracy a lotniska nie sa dalej niz inne firmy
2. czas na ubranie sie w ubranie robocze jest wliczony w czas pracy
3. sa limity godzin "w pracy" przy starcie (pokazanie sie na lotnisku) o godzinie 0600 badz pozniej jest to 13h, czyli koniec pracy o 19:00 najpozniej (w przypadku 2 sektorow - mniej jesli leci wiecej sektorow) - do tego jest maksymalnie 190h miesiecznie "w pracy" i 1000h lotu rocznie (100h miesiecznie), z powodu tych ograniczen linie lotnicze staraja sie wykorzystac ten czas maksymalnie i typowo ktos bedzie robil minimum 4 sektory na kazdy dzien roboczy - dokladnie ograniczenia sa opisane tutaj https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2014:028:0017:0029:EN:PDF
4. kontrole dla zalogi maja osobne kolejki gdzie sie nie czeka (i jest to juz wliczone w czas pracy)
5. zdarza sie - ale wtedy i tak masz ograniczenia czasu pracy (ktory mozna przedluzyc 2 razy w ciagu 7 dni o 1h i nalezy sie wtedy 4h wiecej odpoczynku ktory to moze rozwalic grafik wiec tez sie