Orange i szacunek do klienta
TL;DR Zobowiązania we formie umowy czasowej, a usługa nie jest poprawnie realizowana. Odwołanie odrzucone.
k.....s z- #
- #
- #
- #
- 116
- Odpowiedz
TL;DR Zobowiązania we formie umowy czasowej, a usługa nie jest poprawnie realizowana. Odwołanie odrzucone.
k.....s zCoś pomiędzy #afera a #zalesie. Podzielę się swoim doświadczeniem z #orange, tak dla potomnych.
Jak widać powyżej, w dniu dzisiejszym dostałem odmowną odpowiedź na #reklamacja, czym niestety firma się nie popisała. Dlaczego? Otóż wyjaśniam.
Około w połowie października rozpoczęły się problemy z numerem telefonu w Orange - w losowych momentach przerywało sygnał, nie dało rady się połączyć. Jako iż sądziłem że to przejściowe, to dałem sobie spokój - numer akurat był rzadko używany. Na początku listopada problemy trwają dalej, więc pozwoliłem sobie wykonać telefon do Orange, wiadomo - pasuje wyjaśnić. Miła pani z BOKu wyjaśniła mi dlaczego tak się dzieje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Otóż winowajcą jest wadliwy nadajnik, który uległ awarii właśnie w tym samym czasie kiedy powstał problem. Jednak najzabawniejszym faktem jest to, że planowana data naprawy została wyznaczona na styczeń 2019. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oczywiście skargę złożyłem, zapytano mnie czy życzę sobie kontaktu telefonicznego. Ja że owszem - do dzisiaj się nie doczekałem. Nie żebym jakoś specjalnie był tym zainteresowany, nie mniej byłoby spoko pogadać z kimś bardziej obeznanym technicznie.
Standardowa sytuacja - jestem zobowiązany czasową umową, a klient jest w głębokim poważaniu.
Komentarze (116)
najlepsze
Wyjechał w delegację do Hondurasu i narzeka że WiFi mu nie łapie :P
Nie wiem jak Wy ale ja w grudniu przechodzę na telefon
@binkey: Nie wiem czy wiesz, ale tam też pracują ludzie ;)
Komentarz usunięty przez moderatora
Firmy totalnie cie olewaja.