Orange i szacunek do klienta
TL;DR Zobowiązania we formie umowy czasowej, a usługa nie jest poprawnie realizowana. Odwołanie odrzucone.
k.....s z- #
- #
- #
- #
- 116
- Odpowiedz
TL;DR Zobowiązania we formie umowy czasowej, a usługa nie jest poprawnie realizowana. Odwołanie odrzucone.
k.....s zCoś pomiędzy #afera a #zalesie. Podzielę się swoim doświadczeniem z #orange, tak dla potomnych.
Jak widać powyżej, w dniu dzisiejszym dostałem odmowną odpowiedź na #reklamacja, czym niestety firma się nie popisała. Dlaczego? Otóż wyjaśniam.
Około w połowie października rozpoczęły się problemy z numerem telefonu w Orange - w losowych momentach przerywało sygnał, nie dało rady się połączyć. Jako iż sądziłem że to przejściowe, to dałem sobie spokój - numer akurat był rzadko używany. Na początku listopada problemy trwają dalej, więc pozwoliłem sobie wykonać telefon do Orange, wiadomo - pasuje wyjaśnić. Miła pani z BOKu wyjaśniła mi dlaczego tak się dzieje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Otóż winowajcą jest wadliwy nadajnik, który uległ awarii właśnie w tym samym czasie kiedy powstał problem. Jednak najzabawniejszym faktem jest to, że planowana data naprawy została wyznaczona na styczeń 2019. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oczywiście skargę złożyłem, zapytano mnie czy życzę sobie kontaktu telefonicznego. Ja że owszem - do dzisiaj się nie doczekałem. Nie żebym jakoś specjalnie był tym zainteresowany, nie mniej byłoby spoko pogadać z kimś bardziej obeznanym technicznie.
Standardowa sytuacja - jestem zobowiązany czasową umową, a klient jest w głębokim poważaniu.
Komentarze (116)
najlepsze
Sprawdziłem na mapce- jestem w zasięgu.
Jak dzwoniłem zamówić, pan sprawdził na mapce- jest pan w zasięgu.
ALE- jakby co- miałem chyba
Z tego co wiem to zaczął się wycofywać w największych miastach, tam gdzie jest już w stanie zapewnić pokrycie własnymi nadajnikami. I to narazie jest w fazach testów.
Zgodnie z regulaminem świadczenia uslug telekomunikacyjnych masz prawo do zwrotu części opłat abonamentowych w okresie kiedy Ci usluga nie działała. Tylko trzeba o tym wspomnieć w reklamacji.
Kolejną kwestią jest kompetencja, ale po stronie klienta. Umiejętność złożenia rzeczowej reklamacji należy do rzadkości, ponieważ klient składa reklamację argumentując ją w sposób sprzeczny z postanowieniami umowy, którą zawarł, stąd są najczęściej uznawane za nieuzasadnione.
Zauważmy, tylko około 21% Polaków ma wyższe wykształcenie, a nawet wśród tych 21% są osoby z wykształceniem śmieciowym, tj. po uczelniach niemieszczących się jakichkolwiek rankingach międzynarodowych i krajowych. Ma to wpływ nawet na umiejętność napisania czegoś takiego, jak reklamacja.
Pamiętajcie więc, że jeśli wasz operator Orange/T-Mobile/Plus/Play czy jakikolwiek inny, nie uzna reklamacji, to poproście o pomocy kogoś... mądrzejszego. Od odpowiedzi na reklamację można się odwołać, także w ostateczności do prezesa UKE.
@kacperduras w formie!
kazali mi zapisywac daty i godziny kiedy zerwalo polaczenie
przeanalizowali i cos tam zmienili w nadajniku
jest troche lepiej dodatkowo dostalem rabat na abonament na 2 miesiace czy jakos tak
Odradzam wszystkim i sam #!$%@? od nich z telefonami gdy skończy się umowa.