"Prostytucja czy handel narkotykami jest uczciwsze", czyli oranie telemarketera
Zapis rozmowy pomiędzy autorem a telemarketerem chcącym zaprosić na spotkanie z okazji jubileuszu firmy. Autor widać już nie jedną taką rozmowę przeprowadził, bo skutecznie wytrąca oraz uświadamia telemarketera, że ten proces jest nieetyczny i proponuje zmianę pracy na bardziej uczciwszą.
WuDwaKa z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 353
Komentarze (353)
najlepsze
@dodajkomentarz: I co w związku z tym? Wybory na początek są jakoś zawężone do zawodów w których stoi się niżej niż "prostytutka" czy "dealer narkotyków"?
Zaczynałem jako sanitariusz w szpitalu, pomagając ludziom (blok operacyjny, później interna). Do tej pory uważam, że to najlepsza praca jaką w życiu wykonywałem i gdybym był w stanie zarobić w ten sposób tyle co zarabiam będąc sprzedajnym korposzczurem z rodziną na
;-)))
@SpaceMonkey: ty to wiesz, ja też to wiem ale młoda panienka która się takimi rzeczami nie bardzo interesuje ale chce po prostu zarobić na swoje utrzymanie nie musi do końca wiedzieć. było ogłoszenie o pracę, posadzili ją do telefonu i kazali opowiadać jakieś banialuki to opowiada nie zastanawiając się za bardzo nad tym czemu to służy.
- czy dodzwoniłam sie do pana XY (poprawne dane),
- nie,
- czy mieszka pan na terenie Z (poprawne dane),
- nie,
- to proszę podać swoje dane w celu poprawienia danych
- nie
Mam czasem wrażenie, że dane wyciekają z pewnego znanego banku, lub firmy z nim powiązanej, bo dziwnie szybko telemarketerzy mają aktualne dane... łącznie z operacjami finansowymi (zadziwiło mnie, że jak wpadła większa gotówka
@bachus: Takiego na "M"?
To oni do mnie dzwonią a nie ja do nich.
Uwagi są kierowane w powietrze. Na miejsce tej teleoperatorki, która być może się załamała i rzeczywiście zrezygnowała z pracy, czeka kolejka następnych dziewczyn i chłopaków, którzy muszą zarobić na życie.
Jedyną metodą zapobieżenia naciąganiu starszych ludzi jest nagłaśnianie praktyk
Poza tym, firmy od garnków często reklamują swoje callcenter jako takie uniwersalne callcenter, ale jak już przyjdziesz do nich pracować, to rzecz jasna tylko garnki i garnki i garnki.
A co do kołder: najczęściej sprawa wygląda tak,
@GuidReload: Tak. Takie możliwości ma predictive dialer.
I oczywiście, że Call Center utrzymują i handlują bazami numerów (różnej jakości) bez żadnego nadzoru GIODO.
Art. 172. 1. Zakazane jest używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych
i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego,
chyba że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę.
Art. 209. 1. Kto:
(...)
25) nie wypełnia obowiązków uzyskania zgody abonenta lub użytkownika
końcowego, o których mowa w art. 161, art. 166, art. 169 i art. 172–174,
(...)
– podlega karze pieniężnej.
(...)
2. Niezależnie od kary
Można dodać jeszcze: t.j. Dz.U. 2016 poz. 1489
Próbowałem rozmów jak ten gość. Ale szybko
Chociaż na końcu mówiąc: "niech pani teraz wstanie od komputera i złoży wypowiedzenie" to