Sytuacja sprzed kilku miesięcy, ale zdecydowałem się napisać, bo nadal nie mogę wyjść z podziwu.
Pewnego dnia poszedłem do pewnego marketu kupić sobie coś do podjedzenia wieczorem. Zauważyłem nowość z Bakomy - Panna Cottę. Jako, że jestem wielkim fanem Panna Cotty to wziąłem bez wahania. Wieczorem otworzyłem, biorę łyżeczkę i... aghhrrr.
Coś obrzydliwego. Jeśli chcecie wiedzieć jak to smakowało to wyobraźcie sobie że jecie stary, najtańszy jogurt - Panna Cottę, polany sfermentowaną maślanką - "sos karmelowy".
Opisałem sytuację w formularzu reklamacyjnym Bakomy i nie było żadnej odpowiedzi. Pomyślałem, że może coś źle kliknąłem, albo nie zwracają na to uwagi.
Po dwóch tygodniach dzwoni do mnie nieznany numer. Odbieram - przedstawiciel Bakomy. Ma coś dla mnie - umówiliśmy się na parkingu pod jednym ze sklepów w moim mieście. Pojechałem z myślą, że chce dopełnić jakichś formalności i dać mi Jogurt na wymianę czy coś.
Otóż bardzo sympatyczny Pan przeprosił za sytuację - podziękował za informację, powiedział, że prawdopodobnie z deserem stało się coś w transporcie albo w sklepie. Jako zadość uczynienie dostałem paletę Deseru z Koroną, kilka toreb na zakupy, notes i kalendarz. Powiem szczerze że byłem zaskoczony i to bardzo pozytywnie, aż trochę mi było głupio że za zepsuty deser za 2zł dostałem tyle w ramach rekompensaty.
Bakoma - dożywotni szacun za podejście do klienta.
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/01DuhlQ_hltWqfY023vBhUVFscgrHzNKhIk1sg2q,wat600.jpg?author=kulpiotr&auth=97fff18a46b0482f8995ccbfed76df6f)
Komentarze (51)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
W UK to nic specjalnego, wręcz bym powiedział standard.
Ostatni przykład z własnego doświadczenia:
Poszedłem do fryzjera(sieciówka w uk), specjalnie umówiłem się do kogoś tam "lepszego" od nich, toteż cena też była większa, jednak jakość usług którą otrzymałem była co by wiele nie mówić ch**owa. Przechodząc proces reklamacyjny dostałem moje 35 funtów
Nie napisałem tego żeby się chwalić czy żalić. Chciałbym natomiast aby ludzie mieszkający szczególnie w naszej pięknej Polsce zrozumieli że takie podejście do klienta powinno być standardem a nie nie wiadomo czym.
I nie jestem #!$%@? brzydki. Nie mam bordo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
bylem wlasnie na weekend w PL ... jeszcze sektor uslug musi sie duzo nauczyc