Jak sklepbaterie.pl traktuje swoich klientów... Prośba o wsparcie.
Czyli podejście do klienta w iście cebulowym stylu. TL;DR dla tych, którym nie chce się czytać na dole.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 17
- Odpowiedz
Czyli podejście do klienta w iście cebulowym stylu. TL;DR dla tych, którym nie chce się czytać na dole.
Komentarze (17)
najlepsze
Bzdura.
Prawo przewozowe Art. 74 pkt 1.
Jeżeli
Z drugiej strony kiedyś (ale to już wieki temu) kurier zostawił mi drogą kartę graficzną na wycieraczce pod drzwiami nieogrodzonego domu jednorodzinnego. No super pomysł bulwo.
@dreammaster: oczywiście, że udowodnisz, chociażby zeznaniami świadków. Protokół szkody w zasadzie można spisać od razu tylko wtedy, kiedy widocznie uszkodzony jest karton. Jeżeli z kartonem wszystko jest ok, to kurier nie będzie zostawał przy tobie i oglądał jak otwierasz paczkę.
Do szybkiego działania potrzebny jest też protokół szkody od kuriera i zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Jeśli nie będziesz miał tego od razu to będą się chcieli wymigać informacją że towar uszkodziłeś na miejscu.
Sam zajmuję się sprzedażą internetową. Zawsze bardzo starannie zabezpieczam towar do wysyłki, więc uszkodzenia praktycznie się nie zdarzają. No ale i tak na te ileś tam tysięcy paczek miałem może z kilka uszkodzonych paczek. Klient zawsze dostawał ode mnie na drugi dzień nowy
Po drugie:
Nawet nie próbuj skorzystać z tego prawa, bo powiedzą, że to Ty uszkodziłeś produkt, a zgodnie z tym prawem produkt ma być nieużywany (i nieuszkodzony).
@semperfidelis: można zawsze dochodzić jednocześnie i z gwarancji i z rękojmi, nic nie stoi na przeszkodzie, nie ma po co sobie zamykać jednej drogi.