Marketingowe zagrania w polskiej dystrybucji filmowej
Dystrybutorzy filmowi mają swoje sztuczki, które stosują na widzach, aby przyciągnąć ich do kin. Poznaj ciewszystkie grzechy polskich dystrybutorów filmowych.
antyradio z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 22
- Odpowiedz
Dystrybutorzy filmowi mają swoje sztuczki, które stosują na widzach, aby przyciągnąć ich do kin. Poznaj ciewszystkie grzechy polskich dystrybutorów filmowych.
antyradio z
Komentarze (22)
najlepsze
jak jest po angielsku: Jezus Chrystus na śmierć skazany?
Jesus Christ prison break
#pdk #suchar
Oczywiście z jajem ;)
1. Die Hard
2. Die Hard 2: Die Harder
3. Die Hard: With a Vengeance
A Good Day to Die Hard - Szklana Pułapka: Dzień Dobry ;-)
U nas: Tajna b--ń
http://www.filmweb.pl/film/Tajna+bro%C5%84-1996-10022
a
Czyli powinno być Zgubiony ładunek.
Myślałem że będzie też coś o polskich filmach na przykład hasełko "Najlepsza/Najśmieszniejsza komedia tego roku/lata/świąt/*tu wstaw porę*" która o ironio zwiastuje kompletną kaszanę...
I tysiące innych firm, które w promocje nie ładują tak potężnych pieniędzy, a są po prostu dobrze zorganizowane na etapie pre-produkcji.
@OsziOsz: ostatnio to Gutek sobie poprawia wyniki "kontrowersyjnymi" filmami jak: nimfomanka, love, dukes of burgundy czy bang gang...
A tu podam ciekawostkę z filmem "1000 lat po Ziemi" dystrybutorzy na całym świecie starali się ukryć kto to reżyserował.
Nie ma tego na materiałach reklamowych i plakatach.
Komentarz usunięty przez moderatora