Jest afera! Jak VW ma w d....ie polskich klientów?!
Mamy Cię w d...ie drogi klienci i co nam zrobisz... Krzysztof Galimski i Artur Bartoszewicz mówią o tym jak VW ma gdzieś polskich klientów. Wyjątkowo rzetelny materiał od TV Republika.
![jozwa-maryn](https://wykop.pl/cdn/c3397992/jozwa-maryn_zko7eAmXJn,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 182
- Odpowiedz
Komentarze (182)
najlepsze
@Neaopoliti: brutto
@kawuel: ja tam lubię polskie jabłka
Nie będę się produkował, szkoda mi czasu, zacytuję sam siebie.
Nie zgadzam się, że Polska powinna zgadzać się na sojusze bez względu na koszty (w tym przypadku federalizację UE). Chociażby z powodów o których wspomniałem wcześniej, tj. przedmiotowe traktowanie słabszych, przez kraje silniejsze, co ma miejsce już teraz, gdy Niemcy chcą wymusić na nas i na innych, by przyjmować nachodźców na własne terytoria. To absolutnie nie jest w naszym interesie, a mimo to oni na to naciskają - i gdyby UE stała się państwem federalnym, a Polska jego częścią, to wyglądałoby to tak samo, czy to w kwestii kryzysu migracyjnego, czy w jakiejkolwiek innej sprawie. Z tym, że nie mielibyśmy jak się temu przeciwstawić. Tak że intencje państw dominujących są tutaj jasne, tak samo jak ich moralność, czy jakakolwiek forma solidaryzowania się (nie tylko nachodźcy, także Nord Stream i inne). Patrzą tylko na siebie i taka jest prawda. Nie da się też tego pohamować instytucjonalnie, bo gdyby się dało, to UE by z takich rozwiązań korzystała.
Natomiast co do samej UE, to nie jestem jej przeciwnikiem. Uważam że UE należy zreformować tak, aby ta przynosiła korzyści, ale już bez kreowania ogromnych problemów. Jest to też warunek przetrwania Unii, bo bez tego ona po prostu padnie - raz że jej istnienie straci jakikolwiek sens, a dwa, że kraje członkowskie będą ją zwyczajnie opuszczać. Oprócz kwestii Brexitu, zauważ
tutaj w 13:55, że i w Polsce pojawiają się podobne nastroje. Ja wiem że to jest sonda telewizyjna, ale mimo wszystko takich wyników nie spodziewałem się absolutnie (serio, dałem pauzę i musiałem to przetrawić), jeszcze kilka lat temu byłoby to nie do pomyślenia.
Teraz jak rozumiem
Wystarczy wejść np. na forum Passata i poczytać o usterkach w nowym B8. Co prawda nie są to poważne usterki, ale jest ich sporo. Serwis tłumaczy, że to "choroby wieku dziecięcego". Niestety, ale jest ich zbyt dużo.
Lista usterek w Passacie B8 Na podstawie pojazdy znanej mi osoby:
1. Zacinająca się nawigacja na Active Info Display (elektroniczne zegary) - komunikat "trwa ładowanie, proszę czekać"; przechodzi po 1-3 dniach. Powtarza się średnio raz na miesiąc. Serwis bezradny.
2) Koszt softu do oszukiwania stacji diagnostycznych 0.0001% rocznego obrotu
3) Afera wykryta
4) Przepraszamy, to się powtórzy i nic nam nie zrobicie
5) Kara za wałki 0.001% rocznego obrotu
6) Profit!
Uczą się od wielkich koncernów, teraz się bardziej opłaca oszukać, zapłacić karę niż postępować etycznie.
źródło: comment_CcdfFbvdBiAIuNA5aUrvwpmO4TMcF53P.jpg
PobierzKupujący:
- ale te diesle VW strasznie zatruwają powietrze!
Sprzedawca:
- fakt, jest afera, zasadniczo po nowym roku będziemy wzywać do serwisu, jednak jeszcze centrala nie wie co i jak
Kupujący
Koncern zaoferował każdemu oszukanemu właścicielowi auta 1000 USD jako odszkodowanie, co zostało bardzo źle odebrane – kwota została uznana za rażąco niską."
Tymczasem u nas vw korzysta z przywilejów jakie dał im rząd i nie płaci podatków. Niemcy powinni dostać po dupie