"Jestem maszynistą i..." - słów kilka o pracy mechanika w pociągu
Jestem maszynistą i... chciałbym przekazać Wam kilka informacji na temat mojej pracy, lokomotyw, przepisów itd. Mam nadzieję, że wyjdzie mi z tego dłuższa seria, bo dzisiaj tylko podstawy.
robin_caraway z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 69
Komentarze (69)
najlepsze
@EliotImperio: A moim zdaniem trochu się czepiacie.
Przecież to nie maszynisty wina, że dostaje czasem sprzęt w stanie agonalnym i potem np. musi latać na każdej stacji po całym "kiblu", od szafy do szafy, żeby cudować, zbijać jakieś bezpieczniki, czy chójwico (nie wiem, nie znam się, ale parę razy byłem świadkiem, jak się biedak w skrzydlatej czapce miotał po składzie i #!$%@?ł), bo trup nie
http://joemonster.org/i/2015/10/maszynista004.jpg
A nie czasem P czyli Pasażerska?
mieszkam w zachodniej polsce
@l3ozzer : zależy gdzie, w wielu miejscach szlabany są podnoszone niemal natychmiast po przejeździe pociągu.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora