No ok, ale co to ma niby demonstrować? W silnikach graficznych najważniejszy jest stosunek jakość/cena, gdzie cena to ilość potrzebnej mocy obliczeniowej. oprócz tego nie ma demonstracji innej ważnej dla dzisiejszych silników cechy: efektów cząsteczkowych. Ba, nawet firanki się nie ruszają. Przydaje się też skalowalność. Ładnie wygląda, ale to tylko demonstracja pracy grafików, a nie programistów.
@cacum3: wbrew pozorom nie taki straszny zeby uruchomic powyzsza scenke ktora sklada sie z jedynie ze statycznego wnetrza gdzie obiektow jest malo do tego wszystko jest nieruchome Co innego otwarty dynamiczny swiat
Biorąc pod uwagę, że UE obok Unity ma najlepsze wsparcie pod Oculusa, to jestem dobrej myśli. Wiadomo że to zwykły demo-reel, także w grach coś takiego zobaczymy może za kilka lat (no chyba że gra będzie polegać na chodzeniu po ciasnych i czyściutkich pomieszczeniach), ale jest naprawdę nieźle.
Biorąc pod uwagę, że UE obok Unity ma najlepsze wsparcie pod Oculusa, to jestem dobrej myśli. Wiadomo że to zwykły demo-reel, także w grach coś takiego zobaczymy może za kilka lat (no chyba że gra będzie polegać na chodzeniu po ciasnych i czyściutkich pomieszczeniach), ale jest naprawdę nieźle.
@Gr3gorius: Róźnica między tymi demami a innymi, na bazie których wyrobiłeś sobie zdanie, jest taka, że dema chodzą mi na moim starym 460
Komentarze (156)
najlepsze
@Gr3gorius: Róźnica między tymi demami a innymi, na bazie których wyrobiłeś sobie zdanie, jest taka, że dema chodzą mi na moim starym 460