grafika grafiką, ale kiedy ktos popracuje nad ruchem kamery by symulowała obrót głowy i podążanie wzrokiem? skoro ma to byc superrealistyczne to chiałbym aby obraz nie poruszał sie jak głowa cyborga na taniej hudraulice ;)
Takie wizualizacje to ja oglądałem pod koniec lat 90, kiedy w CD action pokazywali jak będzie wyglądał "Duke Nukem Forever". Dajcie mi jakiś działający produkt demonstracyjny do ręki, a nie jakiś render.
Render może i ładny, ale w zasadzie jego zadanie było jak najwierniej oddać rzeczywistość, a z tym nie jest najlepiej mimo wszystko. Po pierwsze ruch kamery. Wygląda jakby jakiś robot z lat osiemdziesiątych się tam poruszał a nie człowiek. Takie ostre zrywane ruchy w jednej płaszczyźnie. Po drugie wszędzie sa mleczne szyby z których nie widać świata zewnętrznego, a w kuchni na podłodze są widoczne ślady światła słonecznego o ostrych krawędziach, co
Na moim laptopie z Geforce 730M mam z 10fps, ale wygląda imponująco. Tekstury wcale nie są "wypalane". Mimo statyczności obiektów i skromności polygonów, całość robi opad japy na ziemię.
Wygląda świetnie ale to tylko demo technologiczne i do zastosowania w grach jeszcze długa droga. Od dawna pełno tego typu filmików po których opada szczęka, a później wychodzą gry na danych silnikach i... dalej po staremu, czyli świetnie, ale nie fotorealistycznie. Zresztą - wyobraźcie sobie grę, która ma trwać powiedzmy 10 godzin i w każdym możliwym miejscu jest tak dopracowana jak to demo - jej tworzenie trwałoby więcej lat, niż rozgrywka miałaby
No ok, ale co to ma niby demonstrować? W silnikach graficznych najważniejszy jest stosunek jakość/cena, gdzie cena to ilość potrzebnej mocy obliczeniowej. oprócz tego nie ma demonstracji innej ważnej dla dzisiejszych silników cechy: efektów cząsteczkowych. Ba, nawet firanki się nie ruszają. Przydaje się też skalowalność. Ładnie wygląda, ale to tylko demonstracja pracy grafików, a nie programistów.
@cacum3: wbrew pozorom nie taki straszny zeby uruchomic powyzsza scenke ktora sklada sie z jedynie ze statycznego wnetrza gdzie obiektow jest malo do tego wszystko jest nieruchome Co innego otwarty dynamiczny swiat
Biorąc pod uwagę, że UE obok Unity ma najlepsze wsparcie pod Oculusa, to jestem dobrej myśli. Wiadomo że to zwykły demo-reel, także w grach coś takiego zobaczymy może za kilka lat (no chyba że gra będzie polegać na chodzeniu po ciasnych i czyściutkich pomieszczeniach), ale jest naprawdę nieźle.
Biorąc pod uwagę, że UE obok Unity ma najlepsze wsparcie pod Oculusa, to jestem dobrej myśli. Wiadomo że to zwykły demo-reel, także w grach coś takiego zobaczymy może za kilka lat (no chyba że gra będzie polegać na chodzeniu po ciasnych i czyściutkich pomieszczeniach), ale jest naprawdę nieźle.
@Gr3gorius: Róźnica między tymi demami a innymi, na bazie których wyrobiłeś sobie zdanie, jest taka, że dema chodzą mi na moim starym 460
Komentarze (156)
najlepsze
Co to jest "demo technologiczne"?
@Zibi-OSM: zwykla reklama
Po drugie wszędzie sa mleczne szyby z których nie widać świata zewnętrznego, a w kuchni na podłodze są widoczne ślady światła słonecznego o ostrych krawędziach, co
Na moim laptopie z Geforce 730M mam z 10fps, ale wygląda imponująco. Tekstury wcale nie są "wypalane". Mimo statyczności obiektów i skromności polygonów, całość robi opad japy na ziemię.
Zresztą - wyobraźcie sobie grę, która ma trwać powiedzmy 10 godzin i w każdym możliwym miejscu jest tak dopracowana jak to demo - jej tworzenie trwałoby więcej lat, niż rozgrywka miałaby
@Gr3gorius: Róźnica między tymi demami a innymi, na bazie których wyrobiłeś sobie zdanie, jest taka, że dema chodzą mi na moim starym 460