Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko244
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

610

Unreal Engine 4 - nowe demo technologiczne

Świetna grafika na silniku Unreal

karpiq
karpiq
z
youtube.com
dodany: 27.01.2015, 21:32:59
  • #
    unreal
  • #
    gry
  • #
    grafika
  • #
    technologia
  • 156
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (6)

Demo technologiczne vs. rzeczywistość
arti040
z dl.dropboxusercontent.com
  • 51
Path Tracing w czasie rzeczywistym - silnik Brigade
khex
z youtube.com
  • 20

Komentarze (156)

najlepsze

Bartholomew
Bartholomew
28.01.2015, 11:03:28
  • 5
Wake up! To nie jest żaden wyczyn - powtarzam, to nie jest żaden wyczyn. Na filmie nie ma niczego, co nie byłoby możliwe do zrealizowania już 10 lat temu, czyli mniej więcej od momentu gdy oprogramowanie do renderingu zaczęło umożliwiać wypalania tekstur (baking) i oświetlenia na modelach. Taki proces polega na jednorazowym wyrenderowaniu obrazu a następnie zapisaniu modelu wraz ze wszystkimi teksturami i zmapowanym oświetleniem (cienie, kaustyka, radiosity). Komputer wyświetlający tak spreparowaną
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vforvendetta
vforvendetta
vforvendetta
28.01.2015, 11:18:15
  • 0
@Bartholomew: To podobno... render, a nie bake co może dużo zmieniać, ale nadal... za prosta scena by się naprawdę jarać :).
  • Odpowiedz
vforvendetta
vforvendetta
vforvendetta
28.01.2015, 10:56:22
  • 3
Czyste skandynawskie wnętrze - rzecz którą najłatwiej wyrenderować by wyglądała prawdziwie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Bartholomew
Bartholomew
28.01.2015, 11:10:19
  • 0
@vforvendetta: Tak się teraz zastanowiłem: "kiedy ja widziałem ostatnio wizkę reklamową nieskandynawskiego wnętrza"? :)
  • Odpowiedz
vforvendetta
vforvendetta
vforvendetta
28.01.2015, 11:16:08
  • 0
@Bartholomew: No właśnie ;). Większość tych rzeczy jest oparta o proste surowe materiały, a to na teksturach jest się najłatwiej wyłożyć i tych oczywiście praktycznie nie ma poza panelami na podłodze które to akurat są dosyć proste :)
  • Odpowiedz
z.....a
z.....a
konto usunięte 28.01.2015, 10:03:26
  • 3
czy teraz gry będą zajmować 80gb i trwać 4 godziny?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

S3Mi
S3Mi
S3Mi
28.01.2015, 14:37:57
  • 1
@zygmunt_III_waszka: 4 godziny? A kto ci taki długi scenariusz filmu napisze?
  • Odpowiedz
Curry_
Curry_
28.01.2015, 16:01:47
  • 1
@S3Mi: ze 2h zejdzie na ładowanie więc się zgadza.
  • Odpowiedz
RRybak
RRybak
28.01.2015, 09:52:34
  • 3
Nieźle, nieźle. Dawno mi tak szczena nisko nie upadła po demonstracji. Inna sprawa, że pewnie zastosowanie tego w grach będzie szaleńczo trudne (w sensie - duży nakład pracy), ale przygodówka / horror w takiej realistycznej scenerii - zmiażdżyłaby system.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

D.....k
konto usunięte 28.01.2015, 08:52:47
  • 3
Niby Unreal a jednak bardziej real.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

teh4esz
teh4esz
28.01.2015, 07:46:47
  • 3
No fajnie, wszystko wygląda bardzo ładnie. Tylko ciekawe, czy którekolwiek krzesło da się przesunąć, czy da się zamknąć któreś drzwi, czy jak otworzy się okno to firanki zaczną się poruszać. Największą bolączką gier na UE zawsze jest to, że praktycznie każdy przedmiot w tych grach jest statycznym modelem i nie da się go ruszyć (skrzynki, krzesła, stoły etc).
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kubakubakuba
kubakubakuba
kubakubakuba
28.01.2015, 10:54:26 via Android
  • 1
@teh4esz: Chyba nic nie wiesz o gamedev, a tym bardziej o ue, jak sie chce to kazdy przedmiot moze byc fizyczny ale po co jesli kiedy jest statyczny to gra szybciej chodzi a swiatlo ma wyzsza jakosc?
  • Odpowiedz
H.....k
H.....k
konto usunięte 28.01.2015, 15:11:39
  • 1
@teh4esz:
@kubakubakuba prawdę mówi. Ogólnie sam silnik pozwala tak wszystko zaprojektować aby dało się to rozwalić przesunąć podpalić czy też osikać. Pytanie czy chcesz to osiągnąć i po jakim czasie twój komputer ma zacząć wesoło skwierczeć :-)
  • Odpowiedz
zakaz_palenia
zakaz_palenia
28.01.2015, 19:27:21
  • 2
wypowiem się, bo akurat się znam (ponad 8 lat pracy w branży gier, bezpośredni kontakt z grafiką 3d). Statyczne modele z jednolitym oświetleniem bardzo łatwo stworzyć. Najwięcej roboty jest z dynamiką sceny, gdy nagle firanki mają się ruszać, gdy fotel można przesunąć, otworzyć jakąś szafkę. Światło wtedy działa inaczej i takiej pięknej sceny byśmy nie mieli. Druga sprawa (wyżej już o tym pisano) to sterylność pomieszczenia, ilość trójkątów i jednocześnie złożoność obiektów
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tank_driver
tank_driver
28.01.2015, 20:45:23
  • 0
@zakaz_palenia: W pełni się z Tobą zgadzam!
  • Odpowiedz
cyna76
cyna76
28.01.2015, 11:15:00
  • 2
strona projektu z demem do zassania (na chwilę obecną poprawiają jakieś błędy i demo ma być do pobrania dzisiaj)
http://www.benoitdereau.com/unrealparis.html
mirror do mega.nz :
(https://mega.co.nz/#!nIJSmT6K!BRKQBDb0uB9V9Xbtz13c_3QZjokq_3jICCOdoAbCZtw](https://mega.co.nz/#!nIJSmT6K!BRKQBDb0uB9V9Xbtz13c_3QZjokq_3jICCOdoAbCZtw)
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lordgargu
lordgargu
28.01.2015, 12:06:33
  • 0
@cyna76:

Wrzuciłem do powiązanych ;)
  • Odpowiedz
dancap
dancap
dancap
28.01.2015, 10:39:40 via Android
  • 2
Ludzie wasze komputery nie dadzą rady wiedźminowi(jak słychać w komentarzach) który jak wielu napisało ma słabą grafikę a co dopiero coś takiego.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kubakubakuba
kubakubakuba
kubakubakuba
28.01.2015, 11:00:38 via Android
  • 1
@dancap: Cos takiego? Wyglada swietnie, ale to jest przeliczone swiatlo w lightmape, statyczne meshe, shadery niezbyt zlozone (nawet spojrz na lustro gdzie jest zanikanie(a uwierz ze w unrealu mozna robic cuda w material editorze)), zapewne jakas forma occlusion cullingu, moze nawet lod, badz teselacja. To spokojnie pojdzie na maszynie sprzed 5 lat
  • Odpowiedz
Z.....l
Z.....l
konto usunięte 28.01.2015, 09:48:18
  • 2
Już wkrótce na konsolach w 360p i 10fps?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • Strona 2 z 7
  • >

Hity

tygodnia

Prezes Naczelnej Izby Lekarskiej odmawia ujawnienia zarobków.
Prezes Naczelnej Izby Lekarskiej odmawia ujawnienia zarobków.
3705

Pokaż 18+

Patologiczni policjanci zmyślili prawo i brutalnie je na mnie egzekwowali!
Patologiczni policjanci zmyślili prawo i brutalnie je na mnie egzekwowali!
3430
Międzynarodowy dzień awarii sprężarki
Międzynarodowy dzień awarii sprężarki
3130
Policja Bieruń wytacza Audytorowi postępowanie i blokuje komentarze
Policja Bieruń wytacza Audytorowi postępowanie i blokuje komentarze
3131
Bezdzietne kobiety powinny później przechodzić na emeryturę - petycja.
2971
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #unrealtournament
  • #unrealengine
  • #gamedev
  • #wiedzmin
  • #grajzwykopem
  • #ut99
  • #ts3
  • #muzyka
  • #ue4
  • #ut
  • #programowanie
  • #gry
  • #unrealengine5
  • #pcmasterrace
  • #grafika

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking