Aktywne Wpisy

wqeqwfsafasdfasd +189
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

johnshepard2000 +26
O co chodzi pecetowcom? Widzieliście kiedyś konsolowców, którzy w jakiś sposób wyszydzają albo obrażają osoby grające na PC? rumun nazywa konsolowców zwierzętami, bo grają w 30 fps (co z tego, że to pojedyncze przypadki i praktycznie każda nowa gra działa w 60 fps), tamae coś pier*oli, że zbliża się koniec konsol i normalni ludzie, którzy nie są fanboyami nie kupią PS6 tylko PC.
Serio, jaki oni mają problem? XD Bazowe PS5 kosztuje
Serio, jaki oni mają problem? XD Bazowe PS5 kosztuje
źródło: temp_file3555590857943706689
Pobierz

Otóż ja jestem pracującym programistą #webdev , 7 lat już w zawodzie, cały czas się rozwijam itd. Ale wszystko w ramach mojej dziedziny. Zrobiłem parę prostych gierek na canvasie, no ale nic poważnego.
Jestem ciekaw po prostu czy uczycie się tego w wolnym czasie poza pracą, czy nadal jesteście w szkole/na studiach (na utrzymaniu rodziców).
Jestem ciekaw czy jest szansa dla mnie, już w miarę ustawionego webdeva, na wejście w temat gamedevu xD
Tak naprawdę jest to pytanie do wszystkich programistów: co sądzicie o przebranżowieniu w obrębie programowania.
#pytanie #programowanie
Równolegle studia dzienne i coś pomiędzy 2/5 a 1/2 etatu, w wakacje 5/5 (albo ciut więcej...).
Wg mnie próg wejścia do mobilnych jest dość niski. Posiedzisz w tym parę lat (może i rok, jak się postarasz) robiąc równolegle własne projekty i możesz iść jako junior na coś poważniejszego.
@kuhar: Właśnie, junior. Trochę to straszne będąc na stanowisku head of development z ludźmi pod sobą.
chyba chcę za dużo srok za ogon złapać naraz
Na chwilę obecną portfolio wygląda mizernie:
1. Remake Montezuma's Revenge http://orion.gd/pl/2014/06/01/remake-gry-montezumas-revenge/
2.
Komentarz usunięty przez autora