Wpis z mikrobloga

#callcenter #opowiesciserwisowe

Dzwoni do mnie pan z netii zapytac czy wszystko ok. no to mówię, że nie bardzo bo sie zacina tvn player. I leci taki dialog:

K:proszę odłączyć dysk

J:Już momencik... nie zgłosiło mi odmontowania dysku, to normalne w nowym sofcie?

K: Tak, może pan w dowolnej chwili odłączać jak pendrive z komputera

J:Ale wie pan, że domyślnie w systemach linuksowych takie odłączenie spowodowałoby utratę danych, a w tym siedzi raczej system linuksowy niż windowsowy?

K: Szczerze mówiąc nie wiedziałem. Ale pan odłączy.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale i tak szacunek dla konsultantów i techników z netii, bo potrafią wyjść poza scenariusz rozmowy. I jak usłyszą, że dla przykładu zresetowałem router i dostaje prawidłowy adres IP, ale komunikacja nie działa to pomijają fragment "a sprawdzał pan czy na tym czarnym pudełku świeci dioda?"

90% z nich podziękuje jak dowie się czegoś ode mnie, a jak ja się chcę czegoś dowiedzieć to nie krępują się z tłumaczeniem tylko tłumaczą.

Chociaż jeden wczoraj mi wmawiał że oba modele playera mają identyczne wnętrzności - dziś już bał się zadzwonić i posłał kolegę( ͡ ͜ʖ ͡)
  • 15
Chociaż jeden wczoraj mi wmawiał że oba modele playera mają identyczne wnętrzności - dziś już bał się zadzwonić i posłał kolegę( ͡ ͜ʖ ͡)


@Felonious_Gru: Niekoniecznie. Jak ja przyjmę zgłoszenie, że net nie działa i wyślę to do IT, to technika może umawiać zupełnie inna osoba.