No cześć :D Słuchajcie pomyślałem że napisze pierw zanim zacznę robić moją gierkę dalej. Chciałem się was zapytać czy lepiej będzie zrobić jakąś skromną fabułę że na przykład zły pan X zamyka kule w laboratorium i trza wyjść całym czy po prostu wybierałke lvl i odblokowywanie po przejściu poprzedniego. Jak sądzicie?
Dla niezaznajomionych z tematem odsyłam do poprzedniego posta
Dla niezaznajomionych z tematem odsyłam do poprzedniego posta
#wexproductions #unity #unity3d #android #gry
- A więc to ty jesteś kulą, którą stworzyłem, tak?
- Tak
- Więc muszę cię zamknąć z powrotem.
- Nie ze mną takie numery
(Kula ucieka)
Fabuła ma sens, ale nie ma sensu przy takich prostych gierkach zbytnio w nią się zagłębiać.
Im prostsza tym lepsza :)
Bez fabuły też lipa, bo takich gierek jest mnóstwo i ciężko w nie się wkręcić na poważnie.
FABUŁA!
ale prosta :)