@Czarny_Klakier: sprawa wygląda tak jak ja przedstawił @venomik. Inna rzecz, jaka jest natura usterki, bo przy uszkodzeniu mechanicznym z racji rzeniesienia kosztów naprawy na klienta dowód zakupu jest mało istotną rzeczą ;)
@naprawatabletow: @saginata: @Czarny_Klakier: @matigt: @venomik: Ostatnio dzwoniłem do Play bo sprzedawałem tablet i nie miałem paragonu (gość, od którego kupowałem wziął masę rzeczy na jednej fakturze, więc koleją rzeczy oryginału mi nie wysłał). Zadzwoniłem do BOKu i stwierdzili, że naprawa gwarancyjna oparta jest na dokumencie gwarancyjnym na którym znajduje się zgodny numer IMEI, dlatego przyjmują bez dowodu zakupu, dlatego wystarczy karta gwarancyjna.
Jak tel jest na gwarancji producenta ale nie mam dowodu zakupu to serwis mi uzna taki telefon do naprawy?
A jak nie chcą tego uznać to do rzecznika praw klienta czy jak mu tam. Już raz tak musiałem zrobić.