Aktywne Wpisy

Obiboq +19
Przez 15 lat pracy przed komputerem, praktycznie zerową aktywność fizyczną, oglądanie seriali po robocie i jedzenie syfu nabawiłem się sporej nadwagi.
Różowa czasem śmieszkowała z mojego brzucha i sugerowała, żebym trochę schudł. Od czasu do czasu chodziłem na siłownię, ale bez większego planu i oczywiście bez żadnych rezultatów. Przez ostatni rok ćwiczyłem już w miarę regularnie, ale nadal nie trzymałem diety, więc efekty były praktycznie zerowe.
W końcu zgłosiłem się do profesjonalnego trenera, który
Różowa czasem śmieszkowała z mojego brzucha i sugerowała, żebym trochę schudł. Od czasu do czasu chodziłem na siłownię, ale bez większego planu i oczywiście bez żadnych rezultatów. Przez ostatni rok ćwiczyłem już w miarę regularnie, ale nadal nie trzymałem diety, więc efekty były praktycznie zerowe.
W końcu zgłosiłem się do profesjonalnego trenera, który
Studiuję, teraz idę na 2 rok infy na AGH i psychicznie wysiadam.
Piszę to po kolejnej nieprzespanej nocy, lecąc na trzecim energetyku, bo zamiast mieć wakacje, zakuwam jak porąbany do dwóch poprawek we wrześniu. Mam jeszcze 35 dni ale jadę z rodzicami na wakacje i wiem, że nie będzie tam warunków do nauki. Odsiew w tej sesji jest tak potężny, że połowa mojego roku już poleciała (głównie analiza i c++), a najgorsze jest
Piszę to po kolejnej nieprzespanej nocy, lecąc na trzecim energetyku, bo zamiast mieć wakacje, zakuwam jak porąbany do dwóch poprawek we wrześniu. Mam jeszcze 35 dni ale jadę z rodzicami na wakacje i wiem, że nie będzie tam warunków do nauki. Odsiew w tej sesji jest tak potężny, że połowa mojego roku już poleciała (głównie analiza i c++), a najgorsze jest
źródło: dramat_studenta_
Pobierz

źródło: 1000044415
PobierzBut tha menelaos tho, he absolutly mental i tellin you
Yall gotta have ye things squared dudes
And whas with dis daym plank hose dude, they pullin tricks on yall dad?