Wpis z mikrobloga

@PiersKurczaka: x deee, profesjonalista to uzywa Wacoma bo profesjonaliste stac na precyzje a nie Huiona z Ali... dziecku mojemu kupilem Huiona bo nie szkoda rozwalic.I po co rekawiczka? Przeciez urzadzenie nie powinna nic zbierac po za rysikiem, co nie? :DDDD
  • Odpowiedz
@PiersKurczaka: "no ale skąd ty miałbyś to wiedzieć :D" wiem bo jestem grafikiem :D korzystalem z Wacoma, Pentagram Quadpen w latach 2000, Huiona oraz Xpena... masz racje ale i nie, w Wacomie placisz ja precyzje, jakosc wykonania, dobry soft. Mysle ze i tak lepiej by ci sie rysowalo na jakism tablecie apple z ich rysikiem lub Wacomie z wyswietlaczem.
  • Odpowiedz
  • 43
@havocki ale ty typie odklejony jesteś, zajebistym musisz być grafikiem jak nawet nie ogarnąłeś po co taka rękawiczka. Cudownie się ośmieszyłes huja się znając I myśląc że Huion rejestrował by dotyk ręki.
  • Odpowiedz
@bially: @Szpaqowsky slychac wycie? znakomicie! Rekawiczka jest dzbanuszki to rysowania na tablecie wlasnie bo tam jest stricte ekran dotykowy, na tablecie graficznym nie ma takiej potrzeby bo dziala wylacznie rysik dlatego sie czepiam. Przeciez nie rozmarze grafitu reka xDDD lool a grafikiem chyba jestem niezlemy skoro w branzy jestem nieprzerwanie od ponad 20 lat... no i nie oklamujmy sie, dobry grafik to i zwykla myszka ogarnie. Reasumujac, do profesjonalnego
  • Odpowiedz
@havocki: zawsze mnie zastanawia skąd się biorą takie jednostki jak ty

miałeś w przeszłości jakiś wypadek? może trudne dzieciństwo? emocjonalnie nieobecna matka? kim byli twoi rodzice?
  • Odpowiedz
@PiersKurczaka: kupiłem takiego samego bratu, leży w szafie bo debil leniwy uznał że mu się nie chce ¯\(ツ)/¯

Ale przyznam że to mało wygodne, wolałbym mniejszy model.
  • Odpowiedz