Wpis z mikrobloga

@mraauuu: jeżeli dostałeś mandat, kiedy biletomat był nieczynny, to chyba dałeś się zrobić w #!$%@? :(

Gdy przyczyną braku ważnego biletu za przejazd jest awaria biletomatu mobilnego potwierdzona przez kontrolera opłata dodatkowa nie jest pobierana, pod warunkiem, że pasażer zapłaci należność przewozową w ciągu 7 dni od daty wezwania. W przypadku nie uregulowania należności przewozowej w terminie 7 dni, naliczona zostanie opłata dodatkowa, której wysokość reguluje uchwała Rady Miejskiej określająca ceny
@Kangel: Ja kupuje bilet 3miesięczny i mam spokój. Zastanawiałem się nad tym, szczególnie, że kobieta kiedyś w autobusie dzwoniła i pytała co ma zrobić bo biletomat był nieczynny to dostała odpowiedź, że ma mieć ważny bilet i tyle.
@mraauuu: hm, ja korzystam z usług tych biletomatów, a jeżeli któryś nie działa, to zwyczajnie nie kupuję. Ale nie miałem jeszcze okazji dyskutować o tym z kontrolerami :P
@mraauuu: no co za... :< ten w pojeździe Ci wciął? Bo stacjonarny mi wciął jak próbowałem z niego skorzystać pierwszy raz i od tamtej pory korzystam tylko z biletomatów w tramwajach/autobusach :P