Wpis z mikrobloga

Lekarka polecila mi urologa. Chodzilo oczywiscie o wizyte prywatna. Wyszukalem goscia po imieniu i nazwisku - rozrzucony po roznych przychodniach w wojewodztwie. Dzwonie do jednej z nich i kobieta z recepcji mowi mi, ze lekarz nie przyjmuje juz nowych pacjentow. Rejestracja telefoniczna tymbardziej ni chu chu, ale ewentualnym wyjsciem mialo byc pofatygowanie sie do nich osobiscie, wreczenie im jakiejs kartki (nie wiem dokladnie, co na niej moglo sie znalezc) i liczyc na rozpatrzenie takiego... eee... "wniosku"(?).
Pomyslalem "co do c---a" i sie rozlaczylem.
Jestem totalna zielonka w takich tematach, wiec nie wie, czy to bylo normalne czy nie.

#sluzbazdrowia #lekarz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Zakala_Wadowic: moze, ale niekoniecznie, czasem lekarz mowi ze mu starczy pacjentow i rejestracja nie dopisuje
ja bym zalozyl sobie tam karte pacjenta i wtedy wbijal, najpierw oczywiscie do tzw. rodzinnego po skierowanie, jak wypisze to lekarz urolog musi przyjąć
mozesz tez zwyczajnie zagadac, ze wszedzie cie odsylają a ciebie boli, takie tam gadane u tego rodzinnego
jak juz wyczerpiesz wszytkie mozliwosci to wbijaj na sor albo wzywaj karetkę i niech
  • Odpowiedz
jak juz wyczerpiesz wszytkie mozliwosci to wbijaj na sor albo wzywaj karetkę i niech cie wiozą :)

@TobiaszSuchy: nie no, az tak robil nie bede ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ja przede wszystkim zylem w slodkiej nieswiadomosci, ze nawet przy wizytach prywatnych beda problemy z przyjeciem w jakims rozsadnym terminie.
  • Odpowiedz
@Zakala_Wadowic: no to kulturalnie zadzwon do chlopa i pogadaj, powiedz ze masz wiekszego siura niz lekarz a on bedzie z ciekawosci chcial to sprawdzić, jeszcze mu powiedz, ze jak wygrasz na rozmiar to nie placisz za wizyte xd
  • Odpowiedz