Wpis z mikrobloga

  • 3134
@Pawci0o: nie żebym bronił tej kobiety, ale po co w takim wypadku ubezpieczyciel wyciąga rękę po pieniądze za AC auta, którego nie potrafi nawet wycenić?
  • Odpowiedz
  • 89
@Pawci0o: po co komu kosztorys? Oddajesz pojazd do ASO i naprawiają kontaktując się bezpośrednio z ubezpieczycielem. Nie rozumiem problemu.

ASO zakładam że wie co ile kosztuje, a dostępność części to już inna sprawa.
  • Odpowiedz
  • 237
@Pawci0o w takiej sytuacji wynajmuje się auto zastępcze i przestawia faktury ubezpieczalni. To często znacząco przyspiesza działaniela ubezpieczyciela.
  • Odpowiedz
@Kapelekkiciokocio Zapytaj Toyoty ile się czeka na poduszkę silnika którą wymieniają w ramach przywołania. Jeśli poszkodowany dostanie auto zastępcze na czas całej naprawy to naprawdę nie widzę problemu, chętnie poznam jeśli je ktoś zna.
  • Odpowiedz