Wpis z mikrobloga

Dostałem takiego maila:
Witaj!
Automatycznie anulowaliśmy podejrzany zakup miejsca dla dodatkowego użytkownika na Twoim koncie. tunazwauzytkownika@npmail utraci dostęp.
Ze względów bezpieczeństwa zresetowaliśmy również hasło. Ustaw nowe hasło przy następnym logowaniu z nowego urządzenia.


Mieliście taki problem? Na tą chwilę wystarczyło, że ustawiłem nowe hasło i tego użytkownika zrestartowałem. Tylko czy sytuacja się powtórzy i z czego może ona wynikać?

#netflixrodzina #netflix #netflixfamily
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pansamolocik walczyłem z Netflix kilka tygodni. Brak podstaw prawnych do złamania regulaminu, brak odpowiedzi który punkt złamałem i na postawie której rozwiązali jednostronnie umowę na subskrypcje. Skończyło się reklamacją w banku i zwrotem kasy oraz uprzykszeniem pracy konsultantom lawiną oskarżeń itp.

Z globalnymi firmami nie wygrasz, każdy przypadek inaczej może być rozpatrywany. Ja miałem ten sam problem na kilkunastu kontach a wersji od nich miałem kilka

Więc nikt ci nie da
  • Odpowiedz