Wpis z mikrobloga

#logitech #komputery #kiciochpyta #pc #sprzetkomputerowy #pcmasterrace

Czy ktoś kiedyś zwracał coś zakupionego bezpośrednio ze strony Logitecha? Bo jakikolwiek kontakt z nimi to dramat, polskiej obsługi nie ma, co drugi link na stronie nie działa, w tym - a jakże - link do strony "Zwróć produkt". Na maila odpisują raz na dzień i zamiast wysłać mi instrukcje jak zwrócić wadliwy produkt to mnie kierują do Fixit na gwarancje.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@beer_man: Masz maila do nich gdzieś? Kiedy to było? Mi tylko dało konsultanta na czacie po angielsku (mimo zaznaczenia że jestem z polski) po czym kazali kontynuować rozmowę na maila, gdzie odpisują mi raz dziennie, a na czacie mnie kompletnie ignorują już
  • Odpowiedz
  • 0
@beer_man: @Inkwizycja Mały update xD Odpisali mi na maila żeby wysłać im fakturę zakupu. Oczywiście nic takiego nie mam, bo ani na maila nie przyszło, ani na zamówieniu na stronie nie ma do pobrania. W FAQ jest opcja "jak uzyskać kopię faktury dla zamówień online", po kliknięciu, a jakże, strona nie istnieje xD Dostali to co mam, czyli numer zamówienia, numer seryjny i potwierdzenie płatności z banku. Oczywiście do
  • Odpowiedz