Wpis z mikrobloga

Dawnwalker jest reklamowany przez twórców jako gra AAA, ale po obejrzeniu gameplayu chyba nikt nie ma wątpliwości, że mamy do czynienia z grą o średnim budżecie.

I trochę się obawiam, że duże ambicje twórców mogą okazać się dla nich zgubne. Zamiast mieć jasną wizję i skupić się na konktrentnych mechanikach przy swoim ograniczonych zasobach jak w przypadku Clair Obscure to dostaniemy niepotrzebnie rozdmuchanego i niedogotowanego średniaka, który swoją wielkością ich przytłoczy.
#dawnwalker
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@kidi1 Jak gra jest dobrze zrobiona i przemyślana to budżet nie ma żadnego znaczenia.

Ale żeby gra sprawiała przyjemność musi być po prostu dobra. A gdy do tworzenia gry zabiera się małe studio z ograniczonymi zasobami, którzy chcą od razu konkurować z największymi to istnieje duże prawdopodobieństwo, że cały projekt ich przerośnie i dostaniemy co najwyżej grę średnią bez odpowiednich szlifów.
  • Odpowiedz
@Lieutenant_Kim: nie wiem skąd u Ciebie wrażenie, że gra jest niepotrzebnie rozdmuchana i ich przytłoczy. Imo na tym co pokazali/powiedzieli to masz miasto z trzema dystryktami i jakieś okolice wokół. Imo ta skala wydaje się mniejsza niż Hogwarts Legacy, a ten był niepotrzebnie rozciągnięty. Mam nadzieję, że właśnie skompresują tą mapę. Wydaje mi się, że w dużej mierze chcą bazować na aspekcie fabularnym i historia ma być ważną częścią. Imo
  • Odpowiedz