Aktywne Wpisy

splinter96 +77
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

HoroLive +15
Wynajmuje mieszkanie ok 3 lata, nagromadziłem tam pełno rzeczy, mam pełno książek, ubrań. Mieszkanie było puste, pokupowałem tam meble, łożko, pralke, lodówke, rolety, karnisze, jakiś dywan. Wszystko praktycznie urządzałem. (wszystko jest moje mam paragony). Właściciel mieszkania ogłosił, że mieszkanie idzie na sprzedaż.
Da się jakoś to zablokować? Co teraz z tymi rzeczami co kupiłem zrobić. Chodzę od rana zdenerwowany nie wiem co robić.
#nieruchomosci #kiciochpyta
Da się jakoś to zablokować? Co teraz z tymi rzeczami co kupiłem zrobić. Chodzę od rana zdenerwowany nie wiem co robić.
#nieruchomosci #kiciochpyta





Kupiłem kuwetę Petkit Pura Max 2 za ponad 2400 zł od firmy TECHWISH Sp. z o.o. przez Allegro. Urządzenie było wadliwe – złożyłem reklamację z żądaniem wymiany lub zwrotu pieniędzy. Zamiast odpowiedzi, sprzedawca odesłał sprzęt po samowolnej naprawie, bez zgody, bez kontaktu i bez informacji. Kuriera nawet nie zapowiedzieli – po prostu wysłali, a ja nie przyjąłem nieuzgodnionej przesyłki.
Reklamacja została z mocy prawa uznana (brak odpowiedzi w 14 dni), ale Allegro Protect całkowicie stanęło po stronie sprzedawcy, ignorując fakty, nagrania, dokumenty i literalne brzmienie ustawy. Zamiast ochrony kupującego – otrzymałem presję, manipulację i próby zamknięcia sprawy na ich warunkach.
Na moje oficjalne pisma konsultanci Allegro odpowiadali kopiowanymi frazami, nie odczytując nawet załączników. Sprzedawca jawnie groził „naliczaniem kar za przestój”, co według prawa może nosić znamiona szantażu (art. 191 §1 KK).
Sprawa została oficjalnie zgłoszona do Miejskiego Rzecznika Konsumentów (UPP160503969), UOKiK (UPP160492205), a w najbliższych dniach trafi również do e-Sądu. Mam dokumentację całej korespondencji – z nazwiskami konsultantów Allegro – i nie zamierzam tej sprawy odpuścić.
Dla Allegro to być może tylko jeden klient – ale dla mnie to naruszenie moich praw. Allegro Protect? Tylko z nazwy.
źródło: IMG_8239
Pobierz@jerenimous: czy wy ludzie jesteście normalni? xd
Sprzedający ma prawo do naprawy towaru w ramach uznanej reklamacji. Nie możemy ingerować w jego decyzję i w tym przypadku również nie mogliśmy zaproponować Ci rekompensaty w ramach Allegro Protect - sprzedający pozytywnie rozpatrzył Twoje zgłoszenie.
Sprzedający ma również prawo do naliczania kosztów magazynowania towaru. Musi jednak przedstawić Ci dokładny kosztorys oraz datę od
Zgłosiłem wniosek do @allegro_pl i co.... i g*** w zoo.
Nie wysłał mi pada za 339 zł bo się pomylił, sfałszowana faktura oczywiście, ale nic ich to nie