Wpis z mikrobloga

auta którymi jak byłem pryszczatym gnojkiem jeździli moi znajomi ze szkoły teraz są klasykami i kultowymi samochodami
nawet obrzydliwa mazda 323f z której każdy się wtedy śmiał teraz zaczyna drożeć nie mówiąc o civicu iv czy hondzie crx które wyginęły i kosztują majątek a wtedy chłopek palił gumiacza na przerwie jakby jutra miało nie być
ja już dziadzia
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@vieniasn miałeś seicento? Moje skróciło się o połowę przodu po niecałym miesiącu posiadania xD civica 4g też miałem sedana ED2 oznaczenie, elegancki był, żałuję ze go sprzedałem. Crx niezgnity aktualnie od 15k się zaczyna xD a moim pierwszym autem była octavia 1999 rok 1.6 LPG+ olej w stosunku 1:1, ale zajechała wszędzie i skończyła na złomie, ale nie żałuję
  • Odpowiedz
  • 2
@TypowyDaltonista ja miałem na szczęście pandę zamiast Seicento za to w totalnej biedzie bez zbędnych bajerów jak wspomaganie czy ABS
z zalet to ten samochód nadal jeździ u mnie w mieście bo był w miarę sprawny i miał niski bardzo przebieg (niecałe 60k jak sprzedawałem a miała wtedy już kilkanaście lat) za to był składany z dwóch
normalnie wszystko przed grodzią było wstawione i cały bok malowany (kupujący był świadomy)
  • Odpowiedz
@vieniasn kuzyn kupił pandę od swojej siostry za 1,5k co to miała na pierwsze, wyposażenie jak u ciebie ABC (absolutny brak czegokolwiek) i jak on to pałował, a panda nie chciała odpuścić, sprzedał to potem za 4,5k i kupił golfa 2 który stoi prawie drugi rok i czeka na silnik, robi ze starego 1.9tdi benzynę 2.0 16v turbo 350 koni xD
  • Odpowiedz
@vieniasn panda to wogole na całe auto 2 masy ma, mechanik opowiadał mi historię, że przyjechała do nich panda po 5 warsztatach, nikt nie wiedział co jest. Objawy pali normalnie, włączasz światła to gaśnie, 3 dni szukania problemu, okazało się że tylna masa się zgubiła, mocowanie przegniło i pompa paliwa łapała masę przez wszystkie lampy dookoła auta xD
  • Odpowiedz
mazda 323f z której każdy się wtedy śmiał teraz zaczyna drożeć nie mówiąc o civicu iv czy hondzie cr


@vieniasn: 90 procent tych aut jest już na szrotach, zostają tylko egzemplarze w które ktoś bezrefleksyjnie ładował pieniądze
Wieć cena jest wynikiem niskiej dostępności i względnie zadbanych sztuk
  • Odpowiedz
  • 1
@blahajo jak salon polska to obstawiam tak:
60% był to sedan 40% hb i 70% na to że to był silnik 1.4 i 30% na to że 1.6 ale ten ośmiovoltowy

finalny wynik to 60% na sedana 1.4
jeżeli to było 1.6 8V to na 80% miała gaz i nawet nie chodziła na benzynie
  • Odpowiedz
@ArchaAniol no tak, dokładnie jak piszesz xD wał i tłoki z chyba 2.0tsi na pewno kłute, głowica Passat b3 2.0 16v, rozwiert bloku na 2 litry, znalezienie turba zajęło mu 3 miesiące, bo chce mniejsze dla lepszego wchodzenia, a od pewnej wielkości im mniejsze tym droższe przez technologię, dalej niewiele wiem, ale prezentuje się grubo, przygotowany pod 600, ale napęd nadal ośka i nie wypada xD
  • Odpowiedz
  • 1
@ArchaAniol oj tam przecież wyraźnie napisał że swap z 1.9 klekota na 2.0 ludzki
@blahajo mija pierwsza stłuczka była z renault thalia
dziadek był bardzo stary i zwalił winę na mnie bo jego oślepiło słońce a poza tym to jego samochód bardziej dostał niż mój XD
uderzyliśmy się przednia krawędzią ja chyba lewą a on prawą jak dobrze pamiętam
E46 miało rysę na zderzaku i błotniku i lekko felga porysowana
  • Odpowiedz
  • 1
oczywiście się dziady zleciały i każdy mówił że moja wina bo ja młody i w BMW czyli ja wariat a mówienie że pierwszeństwo ma ten z prawej nic nie dawało
dobrze że to parking był
  • Odpowiedz