@PiotrFr noo… Musi stać w ciepłym garażu i możesz zapomnieć o podróżowaniu, gdy zwykłego spaliniaka zatankujesz w kilka chwil w lekkim dyskomforcie, ale chociaż pojedziesz ¯\(ツ)/¯
druga sprawa że elektryk pali 20% więcej w zime bo musi jeszcze grzać w środku, a spaleniak podgrzeje bo "gdzieś oddać ciepło musi"
Zużycie na ogrzewanie w czasie jazdy jest pomijalne, nie wiem skąd te 20%? Wyższe zużycie wynika z czegoś innego. A i dobrze że spalinowy więcej nie zużywa w zimie ( ͡°͜ʖ͡°)
I w tym "lekkim dyskomforcie" codziennie do niego wsiadasz
W garażu można też trzymać samochody z silnikami spalinowymi. Ewentualnie jest jeszcze webasto, czy możliwość podłączenia prądu z zewnątrz do zasilania podgrzewacza (w Skandynawii popularne).
#motoryzacja #samochodyelektryczne #zima
źródło: 1000018675
Pobierzdruga sprawa że elektryk pali 20% więcej w zime bo musi jeszcze grzać w środku, a spaleniak podgrzeje bo "gdzieś oddać ciepło musi"
Wszystko ma swoje plusy i minusy.
Komentarz usunięty przez moderatora
Problem z głowy, wystarczy mieć zachodnie płacę.
Zużycie na ogrzewanie w czasie jazdy jest pomijalne, nie wiem skąd te 20%? Wyższe zużycie wynika z czegoś innego.
A i dobrze że spalinowy więcej nie zużywa w zimie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I w tym "lekkim dyskomforcie" codziennie do niego
Komentarz usunięty przez moderatora
W garażu można też trzymać samochody z silnikami spalinowymi. Ewentualnie jest jeszcze webasto, czy możliwość podłączenia prądu z zewnątrz do zasilania podgrzewacza (w Skandynawii popularne).
Komentarz usunięty przez moderatora
Dobre stanowisko w Polsce to własny januszeks
Aha, czyli można mieć gniazdko do podgrzewania spalinowego ale do elektryka nie? ( ͡°
Komentarz usunięty przez moderatora