Wpis z mikrobloga

@PiotrFr: Idąc tym tokiem rozumowania. można powiedzieć że tankowanie paliwa trwa 2 minuty, a ładowanie elektryka 30 min +

druga sprawa że elektryk pali 20% więcej w zime bo musi jeszcze grzać w środku, a spaleniak podgrzeje bo "gdzieś oddać ciepło musi"

Wszystko ma swoje plusy i minusy.
  • Odpowiedz
  • 6
@hot_tomek:

druga sprawa że elektryk pali 20% więcej w zime bo musi jeszcze grzać w środku, a spaleniak podgrzeje bo "gdzieś oddać ciepło musi"


Zużycie na ogrzewanie w czasie jazdy jest pomijalne, nie wiem skąd te 20%? Wyższe zużycie wynika z czegoś innego.
A i dobrze że spalinowy więcej nie zużywa w zimie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PiotrFr

I w tym "lekkim dyskomforcie" codziennie do niego wsiadasz


W garażu można też trzymać samochody z silnikami spalinowymi. Ewentualnie jest jeszcze webasto, czy możliwość podłączenia prądu z zewnątrz do zasilania podgrzewacza (w Skandynawii popularne).
  • Odpowiedz
  • 1
@NuklearnySzpadel:

Ewentualnie jest jeszcze webasto, czy możliwość podłączenia prądu z zewnątrz do zasilania podgrzewacza (w Skandynawii popularne).


Aha, czyli można mieć gniazdko do podgrzewania spalinowego ale do elektryka nie? ( ͡°
  • Odpowiedz