Wpis z mikrobloga

Obniżyłem CPC z 1,60 PLN do 1,14 PLN i zwiększyłem CTR o 45%, optymalizując reklamy personalizowanych plakatów z psami. Lepsze grafiki, precyzyjne komunikaty i dopracowane targetowanie – małe zmiany, duży efekt! 🐾 #marketing #reklamyfacebook #ecommerce
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tomaszs: Większość PPC-owców skupia się na technicznej konfiguracji kampanii pomijając aspekt komunikacji i kreacji, która na koniec dnia odgrywa ogromną rolę, zwłaszcza na platformach operujących obrazem.
  • Odpowiedz
  • 0
@Iudex: tak to prawda. wgl zabawna historia bo w jednej wersji karuzeli mi skoczyło ctr. mówię super . co się okazało Facebook uwalił kadrowanie na jednej z grafik i nie było widać całego produktu. ludzie kupują wyrażenia i oczami
  • Odpowiedz