Wpis z mikrobloga

  • 2
@otylygrubas: Najbardziej przydatny jest aktywny tempomat, uzywam nader czesto a juz przy bardzo dlugich trasach bardzo podnosi bezpieczenstwo i zmniejsza zmeczenie. Asysten pasa rowniez, nie pozwala zasnac, koryguje tor jazdy jak sie czlowiek zagapi, Pozostale systemy czyli automatycznie hamowanie po wykryciu niebezpieczenstwa czy wszelkie systemy asysty martwego pola, czy tylu pojazdu przy wyjezdzaniu tylem - rowniez.
  • Odpowiedz
  • 0
@bst: a orientujesz sie moze w lampach? Chodzi mi o te lasery matrixy ledy i inne takie.Czy da się to regenerowac jak odblysniki w xenonie czy trzeba całą lampe kupować odrazu?Czy w swoim aucie masz ten system ze jak masz długie to ci wycina auta z naprzeciwka?
  • Odpowiedz
@otylygrubas matrix ledy, czujnik martwego pola, wykrywanie pojazdu z przodu z awaryjnym hamowaniem, adaptacyjny tempomat, utrzymywanie środka pasa gdy tempomat włączony, grzana kierownica. To te dobre.
Grzane fotele, asystent korygujący pas ruchu, na szczęście u mnie jedynie podświetla na wyświetlaczu - tych udogodnień nie lubię.
  • Odpowiedz
@otylygrubas: 1. Matrycowe lampy 2. System kamer 360 3. Tempomat adaptacyjny z sugerowaniem prędkości i trzymaniem środka jezdni 4. Asystent utrzymania pasa ruchu - wiele zależy od producenta ale są auta gdzie to działa ok i nie irytuje.
  • Odpowiedz
  • 1
@otylygrubas: NIe wiem jak laserowe, matrycowe to po prostu led, wiec pewnie mozna, ale nie zakladam, ze tak dlugo bede mial to auto abym sie tym przejmowal. Jest to fajna rzecz, ale jej uzytecznosc widac, jak sie jezdzi noca po wiejskich drogach. W miescie czy na autostradzie juz mniej. Zwykly system automatyczych swiatel drogowych wystarczy. Jak bym mial wybierac, to pozostale wymienione systemy sa dla mnie wazniejsze niz swiatla matrycowe.
  • Odpowiedz