Wpis z mikrobloga

Jak fabularnie jest fajno, tak zestarzał się Morrowind paskudnie i nic tego pustego świata nie wypełni. To aż się prosi o remastery.
  • Odpowiedz
  • 1
@qciek: czy ja wiem czy taki pusty ten świat
jedyne do czego można się przyczepić to że w oryginale npc to słupy z dialogami ale teraz jest wiele modów które dodają im harmonogramy dnia, są podróżujący kupcy na drogach, jakieś random encountery na kiju także sprawdź sobie, ewentualnie czekaj na skywind
  • Odpowiedz
Jak fabularnie jest fajno, tak zestarzał się Morrowind paskudnie i nic tego pustego świata nie wypełni. To aż się prosi o remastery.

Odpowiedz


@qciek: jeśli chodzi o wszelkie sekrety i znajdźki to nie ma lepszej gry niż morrowind https://youtu.be/qewLfzpDpGI?si=5dI-s2Ip7gCC-RKp

Oczywiście w innych aspekty takich jak drewniane NPC to muszę się zgodzić
Saly - >Jak fabularnie jest fajno, tak zestarzał się Morrowind paskudnie i nic tego p...
  • Odpowiedz
@pod_sloncem_szatana: Próbowałem odpalić bez modów i dało się, parę godzin polatałem i uznałem że jakbym nie miał wyboru, to byłbym w stanie tak grać i się nim cieszyć. Niemniej, mając wybór, na moje "główne" przejście Morrowinda jakieś 3 lata temu poinstalowałem ogromną liczbę modów upiększających. Natomiast właśnie: modów wyłącznie estetycznych, bez żadnej ingerencji w mechaniki gry (poza MCP) i jej treść.

Grywasz (...) w Morka?


Tak naprawdę to nie.
  • Odpowiedz
Jak fabularnie jest fajno, tak zestarzał się Morrowind paskudnie i nic tego pustego świata nie wypełni.

@qciek: Ja bym raczej powiedział, że nie pustość świata, a jego content: płaskość i niedobór prawdziwie unikalnych lokacji. Jak odkryjesz jednego tomba, dwemerowe ruiny, czy kolejną jaskinię z przemytnikami to znaczy, że już widziałeś je wszystkie. Przez nadużywanie copy-pasty nie różnią się od siebie zbytnio. Za bardzo poszli w ilość, zamiast jakość. Lokacje, które
  • Odpowiedz