Wpis z mikrobloga

Grind do 4 legendarnych fuzyjnych (tych lepszych) to faktycznie masakra...
1000 legendarnych procków kwantowych...
Reszta jako-tako idzie, albo można zautomatyzować recykling do legendarnych, albo na Fulgorze je powoli wytwarzać ze scrapu.
Ale te procesory to dramat.

Na razie mam 4 legendarne jądrowe, w sumie starczają, ale chodzi o zasady!

Also, jest błąd w polskim tłumaczeniu? Oba przenośne reaktory są nazwane "fuzyjny".

@dzem_z_rzodkiewki

#factorio
Polinik - Grind do 4 legendarnych fuzyjnych (tych lepszych) to faktycznie masakra...
...

źródło: legs

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Polinik:

Ja nadal nie wiem czy chcę robić linie recyklujące gotowe produkty czy przygotowywać półprodukty. Niby jest bardzo łatwo, bo z recyklingu węgla robi się kosmiczne ilości plastiku i lds. Żelazne płytki też łatwo robić z foundry.

Natomiast na płytki z fulgory to niestety chyba tylko da się recyklować ten budynek specjalny z tej planety.
  • Odpowiedz
@Polinik: ja zauważyłem ze przy 2 reaktorach fuzyjnych legendary nie ubywa baterii, to ladowanie do nowych roboportów chyba jest oszacowane z zapasem lub po prostu peak
Stwierdziłem że nie da się balansować materiałów sensownie między kilkoma planetami, poza tym zbierając materiały legendary tracę możliwy zysk materiałów przy skoku quality z epic->legendary lub nawet z rare->legendary
Więc zrobiłem fabrykę fuzyjnych normal i przerabianie w kółko na quality

Jeszcze tylko zautomatyzować platformę
  • Odpowiedz
  • 1
@Murasame:
Z początku wytwarzałem produkty w niższej jakości licząc na legendę, a jak wypadło słabsze - to recykling.

Ale teraz już robię inaczej.

Rzeczy, które recyklują się do samych siebie (plastik, wolfram, karbon, stal) -- recykluję do usrania, aż
Polinik - @Murasame: 
Z początku wytwarzałem produkty w niższej jakości licząc na leg...

źródło: recy

Pobierz
  • Odpowiedz
@Polinik:

Plastik, Miedź i Stal to idzie bardzo łatwo w kosmicznych ilościach wytwarzać. Węgiel jest mega łatwo dostępny, więc tanio masowo go przepalać i ulepszać. A potem to już dzieje się magia, bo nie dość, że plastik robisz w budynku z Aquilo z 8 modułami + prod z badań, to potem to samo z lds. A na koniec wystarczy przerobić legendarne lds na półprodukty.

Głównym trikiem jest tutaj to, że
  • Odpowiedz
  • 0
A potem to już dzieje się magia, bo nie dość, że plastik robisz w budynku z Aquilo z 8 modułami + prod z badań


@Murasame:
Kurde, racja!
Tylko gdzie najlepiej?
Na Nauvis wungla pod dostatkiem, ale gorzej z gazolem -- trzeba całą linię produkcyjną postawić. Albo z ropy albo też z wungla.
Na Fulgorze z kolei gazol za darmo, ale wungla nie ma i trzeba by dowozić.
  • Odpowiedz
  • 2
Wygląda na to że na produktywność wszystkiego jest limit...


@dzem_z_rzodkiewki:
Tak, ale zwróć uwagę, że +300% oznacza, że robisz 4x więcej.
Recykling też masz w proporcji 1:4, więc realnie przy takiej produktywności recyklujesz 1:1, z każdym recyklem niemal 25% szansy (24,8%) na upscale jakości.
Więc realnie przy takim wymaksowaniu produktywności -- poprawiasz jakość za darmo.
  • Odpowiedz
  • 2
@dzem_z_rzodkiewki: @Murasame

Dobra, pyknąłem sobie na szybko upscaler ze zwykłego węgla do legendarnego plastiku.( ͡º ͜ʖ͡º)
Trochę niechlujne to, ale to na próbę, jak będzie się sprawdzać to coś podopieszczam.

Wungiel dowożony z Nauvis, w końcu na coś ten frachtowiec się przyda, bo ostatnio latał po próżnicy.
Polinik - @dzemzrzodkiewki: @Murasame 

Dobra, pyknąłem sobie na szybko upscaler ze z...

źródło: upspla

Pobierz
  • Odpowiedz