Aktywne Wpisy

Metodzik +126
✨🎁✨🎁✨🎁✨🎁✨🎁✨🎁 DARMOWA GRA NA EPIC ✨🎁✨🎁✨🎁✨🎁✨🎁✨🎁
🔥 Sid Meier's Civilization® VI: Platinum Edition za D̲A̲R̲M̲O̲ na EPIC 🔥
📊 OCENY:
Metacritic: Metascore: 88/100, Userscore: 7.2/10
🔥 Sid Meier's Civilization® VI: Platinum Edition za D̲A̲R̲M̲O̲ na EPIC 🔥
📊 OCENY:
Metacritic: Metascore: 88/100, Userscore: 7.2/10


_Alessandro_ +11






Projekt nazywa się LibreQuake i jest w fazie Beta - gra działa, chociaż nie wiem czy to kwestia silnika gry czy błędów, ma drobne bugi i pewne niedociągnięcia.
Feeling jest Quakeowy faktycznie. Jestem zadowolony z grubsza
Co do błędów jakie zauważyłem to dwa (ale nie wiem czy to kwestia projektu czy silnika / lub obu)
* Często widać jakieś przedmioty czy potwory, jednak podchodząc do nich okazuje się, że dopiero wtedy renderuje się ściana. Nie wiem czy to coś z konfiguracją dystansów jest, ale to dziwne)
* Potwór z granatnikiem wygląda jak szmaciana lalka, nie pasuje do gry. Może to Placeholder
Warto się IMO projektem zainteresować, bo całkiem git.
https://librequake.queer.sh/media/screenshot03.png
Strona główna: https://librequake.queer.sh/
#linux #gry
źródło: screenshot03
PobierzOczywiście są firmy, co ścigają, np. Nintendo xD
LibreQuake czy ogólnie ruch wolnego oprogramowania mówi
A ogólnie oprogramowania to do wszystkiego. Trochę jak weganizm, taka filozofia życia XD
Po prostu jesteś takim samym właścicielem projektu tak jak jego twórcy
aha nie da się
Jeśli masz chęci, to tutaj masz PS5SDK nieoficjalne
https://github.com/PS5Dev/PS5SDK
Więc to jest dobry start do przeniesienia silnika Quake, wzięcia LibreQuake, połączenie, spakowanie i udostępnianie.
Ale ogólnie jest to tzw. strefa Homebrew właśnie
@fervi: To akurat nie jest otwartoźródłowy quake, tylko otwartoźródłowy pak1 dla quake. Kod silnika quake został otwarty lata temu, i było cała masa bardziej lub mniej udanych silników zbudowanych na bazie wypuszczonych źródeł - część z nich utrzymywała klimat i kwadratowść oryginału, część wprowadzała zaawansowane efekty do silnika. DarkPlaces, TyrQuake, QuakeSpasm, JoeQuake czy starusieńki QuakeForge by wymienić kilka. Pomimo tego, że silnik był otwarty, gra jakotaka (czyli levele, textury