Aktywne Wpisy

Lolenson1888 +797

mirko_anonim +3
✨️ Czy powinienem się martwić o zaproszenie na Facebooku od fryzjerki? Ⓘ
Witam, mój facet otrzymał zaproszenie na Facebooku od fryzjerki, do której chodzi od 3 miesięcy (widzę, ze ona ma 1200 znajomych, jest starsza od niego jakieś 5 lat, nie jest właścicielką tego salonu). Widziałam, że ma kilkunastu facetow w znajomych z naszej miejscowosci w podobnym wieku do nas, którzy są i singlami i mają zony, wiec obstawiam, ze tez jej klienci.
Witam, mój facet otrzymał zaproszenie na Facebooku od fryzjerki, do której chodzi od 3 miesięcy (widzę, ze ona ma 1200 znajomych, jest starsza od niego jakieś 5 lat, nie jest właścicielką tego salonu). Widziałam, że ma kilkunastu facetow w znajomych z naszej miejscowosci w podobnym wieku do nas, którzy są i singlami i mają zony, wiec obstawiam, ze tez jej klienci.





-- dalej są już tylko moje rozkminy w temacie, można pominąć jeżeli kogoś nie dotyczy lub nie interesuje :)
Sprawdziłem wszystkie regulaminy. Jest ich kilka... Niemniej najważniejszy to Regulamin Świadczenia Usług oraz Dostarczania Usług/Treści Cyfrowych. Po analizie można stwierdzić, że operator faktycznie gwarantuje sobie możliwość zmiany ceny w trakcie trwania umowy...
Punkt 10.7: "Dostawcy Usług przysługuje prawo do zmiany wysokości opłat, w tym Opłaty Abonamentowej, Opłaty Powiązanej i innych opłat określonych w Cenniku."
Punkt 10.8: "O zmianie w Cenniku Dostawca Usług powiadomi Abonenta w formie odpowiadającej formie zawarcia Umowy z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed jej wprowadzeniem."
Punkt 10.9: "W przypadku zmiany Cennika, Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy za wypowiedzeniem, skutecznym na dzień wejścia w życie zmian."
Warto jednak zwrócić uwagę na dalszą część punktu 10.9, która mówi:
Oznacza to, że w większości przypadków abonent może rozwiązać umowę bez konieczności zwrotu udzielonych ulg, jeśli nie akceptuje podwyżki cen. Innymi słowy można sobie podać ręce i się rozjeść... Warto z tego prawa skorzystać, szczególnie jeżeli ktoś dał się naciągnąć na długi okres kontraktowy - chociażby po to, aby wynegocjować sobie lepsze warunki :)
Niemniej, podsumowując - dla konsumentów, bardzo niebezpieczna sytuacja jeżeli stanie się normą na rynku telekomunikacyjnym. Dlatego uważam, że nie wolno się z tym godzić, chociaż i tak pewnie większość machnie na to ręką.
Z fartem Mireczki.
@bronx: Ale to jest standard i nie ma tu niczego nowego ani niespodziewanego. Dopiero teraz nadeszły czasy, kiedy firmy mogą korzystać z takich furtek, bo mają ku temu obiektywne przesłanki. 5-10 lat temu byłoby to co najmniej