Wpis z mikrobloga

#programista15k #programowanie #pracawit

mam obecnie deko nudną robotę w korpo, gdzie wszystkie taski z dwutygodniowego sprintu jestem w stanie ogarnąć w 3-4 dni. Bez szału, ale dobra stawka, względy spokój i mocny zespół bez juniorów którego nie trzeba careować o każdą pierdołę.

Od 2022 praktykowałem overemployment - druga firma w której pracowałem była startupem, niestety mocno przycięli część etatów a mi zaproponowali stawkę rodem z 2017 roku i zmniejszenie etatu, w związku z czym w sierpniu się pożegnaliśmy.

Mam trochę czasu, zamiast grać, oglądać czy się nudzić wolałbym dorobić trochę pod spłatę kredytu. Znacie jakieś strony / grupy gdzie można dorwać robotę w typowym startupie (nie muszą to być korpo stawki), ale jednak żeby na swoje wyjść? Zastanawiam się też nad portalami typu fiver, upwork itp. ale totalnie nie mam doświadczenia w tym temacie, choć słyszałem że oczekiwania klientów są czasem niewspółmierne do stawek które tam proponują.

Technologie: Python, FastAPI, Django, i w zasadzie wszystkie najpopularniejsze libki.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Layopi: Fiver i Upwork to platformy dla Hindusów, gdzie będziesz się licytował w dół, czy dowieziesz temat taniej niż Pajeety. Tam się nie pchaj. Obczaj np wellfound czy CrunchBoard
  • Odpowiedz
@adrninistrator: @Layopi mój ziomek dostał dokładnie dzisiaj robote jako freelance więc na pewno się da nie wpadajmy w tą narracje że nie ma pracy nikt nie może znaleźć itd bo to nie prawda to że rynek jest trudniejszy nie oznacza, że się nie da czego dowodem jest mó kumpel. Także chciałem cię trochę zachęcić ale jak to zrobić to nie wiem bo ja nigdy nie próbowałę osobiście
  • Odpowiedz
@Layopi: toptal.com