Wpis z mikrobloga

Czy ktoś wie jak skontaktować się z dellem w sposób elektroniczny? Nie chodzi mi o żadną naprawę, gwarancję itp a raczej o zadanie pytania - po półtora roku spuchła mi bateria i mi sprzedawca krzyczy że nie ma podstaw do uznania reklamacji, więc (mimo że dell daje roczna gwarancję) chciałem ich zapytać o stanowisko czy to normalne
#baterie #it może ktoś z #programowanie
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sharik: A jaki sprzedawca (możesz napisać priv jeśli nie chcesz tutaj)? Jakiś czas temu też kupiłem Della od pewnego niefrasobliwego sprzedawcy i strasznie długo się z nim bujałem zanim przyjął mój uszkodzony komputer do naprawy.
  • Odpowiedz
  • 0
@okrupnik: no właśnie tu jest tylko jak masz service taga to ticketa mozna złożyć. Próbowałem przez whatsappa ale nie chcą nawet odpowiedzieć bez taga. Beznadziejny kontakt mają
  • Odpowiedz
  • 0
@sokytsinolop: chyba tak zrobię, bo nawet producent na stronie pisze że taka baterie należy jak najszybciej przestać uzytkowac, wiec de fakto produkt nie nadaje się do użytku przed upływem 2 lat
  • Odpowiedz
@sharik: jak popatrzysz na warunki gwarancji to pewnie wiesz ze masz na wszystko 2 lata ale czesto bateria ma krotsza gwarancje, ale istnieje rekojmia
  • Odpowiedz
@sharik: Jak to jakiś normalny sprzedawca to powinien to uznać z tytuły rękoimi. Dell powie że ich gwarancja na baterię już nie obowiązuje, a rękojmia sklepu na sprzęt to dwa lata.
  • Odpowiedz
@sharik: myślałem, że każdy dell ma service tag. w sumie nigdy nie widziałem czegoś od nich bez tej naklejki a trochę tych sprzętów przerzuciłem w domu i robocie
  • Odpowiedz