Wpis z mikrobloga

Proszę o pomoc w nagłośnieniu sprawy:

Zostałem wystawiony przez hotel a następnie przez Booking.com w Austrii w miejscowości Graz.

Po bardzo długiej podróży przyjechałem dzisiaj do miejscowości Graz gdzie miały czekać dla mnie i moich przyjaciół 2 osobne apartamenty na 5 osób łącznie. Hotel został przedpłacony ponad miesiąc temu a sam booking został zrobiony ponad 2 miesiące temu.

Dzisiaj dowiedziałem się że nie ma dla nas przygotowanej oferty, i tyle - to są słowa jakie otrzymałem od osoby odpowiedzialnej za kontakt ze strony hotelu.

Następnie próbowałem skontaktować się z infolinią booking.com i musiałem to zrobić aż 5 razy, żeby otrzymać żenujące przeprosiny i rabat w wysokości 50 euro na dokonanie nowej rezerwacji. Problem tylko jest taki że aktualnie w mieście Graz oferty spełniające warunki dla naszej grupy zaczynają się od 500 euro, a my do tej pory zapłaciliśmy przedpłatą na prebookowana ofertę 170 euro, także dodatek w postaci 50 euro w żaden sposób nas nie ratuje.

Zostaliśmy zostawieni na ulicy bez możliwości noclegu, ani skorzystania z toalety- sam nie spałem już ponad 24 godziny i jesteśmy totalnie zestresowany sytuacją. Proszę o pomoc w nagłośnieniu ponieważ booking.com ewidentnie nie jest zainteresowany sytuacją.

#booking #wakacje #austria #pomoc #help #bookingcom
  • 140
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Baba_Yagi: czekaj. Klepnales nocleg na booking z oceną 3.6/10?
Zawsze chciałem poznać osoby co biorą noclegi z oceną poniżej 5.0 a tu trafiam na gościa co klepnie 3.6.
Przecież przy takiej ocenie to pytanie czy okradną, pluskwy zjedzą czy Pietro się zawali.
Ludzie, szanujcie się bo takich gowien to nie można klepać ...
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi Hej Mirku kontaktuj się z supportem booking nakreś I'm sytuację kiedyś miałem podobnie z tylko że nie miałem przedpłaty i tu była lipa. Jeżeli masz rezerwacjie i masz jak opłaconą chyba nawet częściowo i nie chcą Ci dać apartamentu to możesz iść na inny nocleg tyko musisz go opłacić a booking Ci zwraca bo oni ściągają z tej osoby która miała Ci wynająć w pierwszej kolejności. Ale tak jak mówię
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi coś mi się nie chce wierzyć.

Na początku maja zarezerwowałem sobie pokój z bookingu w Bratysławie. Po jakimś czasie dostałem info od gospodarza, że z uwagi na błąd w systemie jednak nie ma wolnego pokoju. Jako że jechałem na koncert AC/DC, noclegi rozchodziły się bardzo szybko i jak zacząłem szukać od nowa to było mało miejsc i wysokie ceny. Zadzwoniłem do bookingu, laska z infolinii skontaktowała się z przełożoną i
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi Dlatego ja nigdy, ale to nigdy nie biorę Aparthoteli od gospodarza. Tylko duże markowe hotele, sieciówki lub renomowane hotele lokalne. Jak tanio się chce to Ibis lub B&B.
Z apartamentami to problem ciągle, a to gospodarz się nie pojawił na czas i 3 godziny czekania z walizka pod adresem bo niby w korku stoi, albo miejsce parkingowe zajęte bo sobie ktoś z ich rodziny postawił auto i zapomnieli. „Panie postaw
  • Odpowiedz
Booking w okresie wakacyjnym nie wyrabia z reklamacjami, pewnie będzie zwrot i jakieś odszkodowanie ale najprawdopodobniej po jakimś czasie.
Mi się ostatnio trafiła przykra sytuacja, hotel Panorama w Krynicy wymyślił sobie nagle imprezę dla turystów informując o niej dzień wcześniej. I nie byłoby problemu gdyby nie fakt że zamiast skończyć się wraz z ciszą nocną, trwała do prawie północy, co mocno nie pozwalało spać, a na drugi dzień musiałem rano siąść za
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi: stara zasada mówi, że na bookingu cokolwiek poniżej 8 się nie bookuje, a poniżej 8,5 podchodzi ostrożnie. 3,6 to czytałeś w ogóle opinie? Ja wiem, że booking leci tu w kulki, ale to samemu proszenie się o problemy. Na bookingu naprawdę te oceny mają inne przełożenie
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi: Rok temu wracając z Chorwacji zatrzymałem się w Grazu w budżetowym hotelu. Dobrze, że wszystko się zakończyło pomyślnie, jednak ta ocena pierwotnej miejscówki nie bez przyczyny, polecam ocenę 7 wzwyż na przyszłość. Miłego wypoczynku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz