Wpis z mikrobloga

Proszę o pomoc w nagłośnieniu sprawy:

Zostałem wystawiony przez hotel a następnie przez Booking.com w Austrii w miejscowości Graz.

Po bardzo długiej podróży przyjechałem dzisiaj do miejscowości Graz gdzie miały czekać dla mnie i moich przyjaciół 2 osobne apartamenty na 5 osób łącznie. Hotel został przedpłacony ponad miesiąc temu a sam booking został zrobiony ponad 2 miesiące temu.

Dzisiaj dowiedziałem się że nie ma dla nas przygotowanej oferty, i tyle - to są słowa jakie otrzymałem od osoby odpowiedzialnej za kontakt ze strony hotelu.

Następnie próbowałem skontaktować się z infolinią booking.com i musiałem to zrobić aż 5 razy, żeby otrzymać żenujące przeprosiny i rabat w wysokości 50 euro na dokonanie nowej rezerwacji. Problem tylko jest taki że aktualnie w mieście Graz oferty spełniające warunki dla naszej grupy zaczynają się od 500 euro, a my do tej pory zapłaciliśmy przedpłatą na prebookowana ofertę 170 euro, także dodatek w postaci 50 euro w żaden sposób nas nie ratuje.

Zostaliśmy zostawieni na ulicy bez możliwości noclegu, ani skorzystania z toalety- sam nie spałem już ponad 24 godziny i jesteśmy totalnie zestresowany sytuacją. Proszę o pomoc w nagłośnieniu ponieważ booking.com ewidentnie nie jest zainteresowany sytuacją.

#booking #wakacje #austria #pomoc #help #bookingcom
  • 140
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Baba_Yagi: dlatego nie warto korzystać z tego gownoportalu. sam korzystalem z niego raptem 3 razy, a i tak byla zaliczona wtopa, po oplaceniu pokoju kilka dni przed nagle sie okazuje, ze wlasciciel pomylil cene i doplata albo do widzenia. nie polecam booking com
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi: Ogólnie te najmy krótkoterminowe to patola. Ostatnio na Węgrzech robiłem 4 rezerwacje 1 dnia na Airbnb, bo za każdym razem dostawałem z p---y odmowę od gospodarza, bez podania przyczyny. Booking też pare razy przygrał w ciula, np. robię booking dla 10 osób, a gospodarz w dniu przyjazdu mówi, "ale Panie przy rezerwacji zostały podane 2 osoby, a nie 10, więc wpuszczam tylko 2" xDDDDD. Niektórzy to takie zjeby, że
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi rob znalezisko, ale booking leci w kulki i jakosc spada coraz bardziej. Nic to nie sa niestety, bo oni to maja gdzies i nic raczej nie ugrasz. Szukaj noclegu za wiecej i tyle. Przeciez wlasciciel bookingu nie ma tutaj kojta aby nagle kogos wyrzucic i przywrocic twoja rezerwacje.

Napisz jak sie sprawa rozwiazala i co to za hotel.
  • Odpowiedz
Dziękuję komukolwiek kto pulsował, bądź udzielił się w jakikolwiek inny sposób - sprawa została już załatwiona i otrzymałem pełną refundację brakującej kwoty w celu zapewnienia nam noclegu.


@Baba_Yagi: No i generalnie to jest blad. W takiej sytuacji nie domagasz sie zwrotu, tylko zalatwienia mieszkania w tym samym albo lepszym standardzie...
Raz mialem identyczna sytuacje, rowniez z bookinkiem. Przyjechalem na miejsce okazalo sie ze nie ma dla mnie hotelu. Oferowali zwrot,
  • Odpowiedz
generalnie to nie musi byc wina hotelu samego w sobie ani nawet bookingu. W tej branzy jest dziesiec warstw 'supplierow' i w calym chainie moze cos pojsc nie tak, zwlaszcza ze poziom technicznych rozwiazan czesto w tej branzy wola o pomste do nieba.

Ale nawet mimo braku winy (co nie jest pewne, mozliwe ze to bookong nawalil), uwazam ze rola podmiotu takiego jak booking jest pokrycie kosztów przy fakapie (ktory raz na
  • Odpowiedz
  • 30
@40latek Wydzwaniałem od czasu “automatycznej wiadomości” od bota któreś otrzymałem o 12:00, do czasu aż tutaj wam napisałem że sprawa zalatwiona. Zajęło to kilka godzin i w akcie desperacji dlatego napisałem również tutaj do was. Angielska infolinia nie była w żaden sposób pomocna, pomogła w końcu Pani konsultant chyba 7 w kolejce do której się dodzwoniłem na polskiej infolinii po tym jak ją wybłagałem, że w tym momencie nie jestem w
  • Odpowiedz
Czemu nie napiszesz, jaki to hotel?


@stuparevic: z doświadczenia wiem że booking potrafi zrobić overbooking hotelowi i mieć to w dupie xD bo co nam Pan zrobisz, takie sytuacji nie da się ogarnąć w 5min jak chce to zrobić OP @Baba_Yagi szukasz nowego noclegu, na wszystko bierzesz rachunki najlpieje imienne i potem składasz reklamację do bookinga.
  • Odpowiedz
  • 16
@Baba_Yagi Zdaje sobie też sprawę że hotel nie miał najwyższych ocen, ale chodziło tylko o nocleg w trasie w Chorwacji, nie oczekiwałem luksusu tylko dachu nad głową
  • Odpowiedz
Wielokrotnie już różne “strony” reagowały na afery na wykopie, a ja zwyczajnie nie chce spać na ulicy


@Baba_Yagi: Masz nadzieję, że jakiś hindus siedzi i przegląda wykop? Bo nie wiem, czy do Ciebie dotarło, że booking cały dział wsparcia wymienił na jakieś g---o już jakieś 3-4 lata temu. To samo jest z Airbnb. Uprosić się o zwrot różnicy do innego hotelu graniczy z cudem, a kiedyś to było normą.

Teraz
  • Odpowiedz
  • 10
@Pawliko otrzymaliśmy zapewnienie o udzieleniu nam 100% zwrotu za blokowanie kolejnego hotelu na dzisiaj który spełni standardy, niemniej trwało to jakieś 5 godzin
  • Odpowiedz