Wpis z mikrobloga

Proszę o pomoc w nagłośnieniu sprawy:

Zostałem wystawiony przez hotel a następnie przez Booking.com w Austrii w miejscowości Graz.

Po bardzo długiej podróży przyjechałem dzisiaj do miejscowości Graz gdzie miały czekać dla mnie i moich przyjaciół 2 osobne apartamenty na 5 osób łącznie. Hotel został przedpłacony ponad miesiąc temu a sam booking został zrobiony ponad 2 miesiące temu.

Dzisiaj dowiedziałem się że nie ma dla nas przygotowanej oferty, i tyle - to są słowa jakie otrzymałem od osoby odpowiedzialnej za kontakt ze strony hotelu.

Następnie próbowałem skontaktować się z infolinią booking.com i musiałem to zrobić aż 5 razy, żeby otrzymać żenujące przeprosiny i rabat w wysokości 50 euro na dokonanie nowej rezerwacji. Problem tylko jest taki że aktualnie w mieście Graz oferty spełniające warunki dla naszej grupy zaczynają się od 500 euro, a my do tej pory zapłaciliśmy przedpłatą na prebookowana ofertę 170 euro, także dodatek w postaci 50 euro w żaden sposób nas nie ratuje.

Zostaliśmy zostawieni na ulicy bez możliwości noclegu, ani skorzystania z toalety- sam nie spałem już ponad 24 godziny i jesteśmy totalnie zestresowany sytuacją. Proszę o pomoc w nagłośnieniu ponieważ booking.com ewidentnie nie jest zainteresowany sytuacją.

#booking #wakacje #austria #pomoc #help #bookingcom
  • 140
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Baba_Yagi a rozumiem, jesteś chociaż jakimś znanym celebrytą? albo chociaż jakimś biedakiem któremu wykop odmieni świat? Naprawdę myślisz, że jesteś jakimś jedynym oszukanym w tym roku?
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi skoro nie chcesz spać na ulicy to lepiej zacznij szukać noclegu bo Wykop może i pomaga ale czarodziejem nie jest żeby w kilka godzin rozkręcić i załatwić za Ciebie sprawę( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi: Sprawa raczej z tych beznadziejnych. Dobrze jest mieć stały kontakt z właścicielem pensjonatu i dopytywać o szczegóły. Większa szansa, że o problemach człowiek się dowie przed wyjazdem. Bo jak już się jest na miejscu to d--a zbita raczej. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi jak to finalnie załatwiliscie? Ja miałem taka sytuacje, co prawda s PL, to po 2h próbach dzwonienia na ich infolinie zrezygnowałem i poszukałem innego noclegi samodzielnie …
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi: miałem podobną akcję na Węgrzech, ziomuś kilka godzin przed przyjazdem zaczął wypisać, że mam odwołać opłaconą rezerwację z powodu "pomyłki z powodu braku miejsc". Gdzieś tam wstawił wiadomość, że już kogoś ma zabookowanego na to miejsce i niestety, ale nie da rady upchnąć kogoś dodatkowego w innym pokoju. Infolinii zgłosił natomiast, że wstawił błędną cenę, potem zaczął wypisywać do mnie na whatsappie, że mam sam z siebie odwołać rezerwację,
  • Odpowiedz
@Baba_Yagi: daje plusa dla zasięgu, ale nie wrócę Ci sukcesów, a na pewno nie załatwisz tego w ciągu paru godzin pozostałych do zachodu słońca. Niedawno czytałem podobna dyskusje na reddice, i booking ogólnie ma na takie rzeczy wywalone. Mają też p------y regulamin który ich zwalnia z jakiejkolwiek odpowiedzialności. Jeżeli ten hotel należy do większej sieci, możesz uderzyć do centrali.
  • Odpowiedz