Aktywne Wpisy
heksengerg +157
mirko_anonim +52
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Oszczędzam i inwestuję od dokładnie dwóch lat. Nie są to duże kwoty, to dokładnie 1000 zł miesięcznie. Strategia jest prosta, kupuj bez względu na wahania rynków to i tak wszystko się uśredni.
Podzieliłem to na cztery części po 25% na:
-poduszkę finansową
Oszczędzam i inwestuję od dokładnie dwóch lat. Nie są to duże kwoty, to dokładnie 1000 zł miesięcznie. Strategia jest prosta, kupuj bez względu na wahania rynków to i tak wszystko się uśredni.
Podzieliłem to na cztery części po 25% na:
-poduszkę finansową
Dostałem od klienta pliki STEP, które muszę zaimportować do Blendera, więc pierwsze co, to odpaliłem FreeCada, którego rzadko używam, no i oczywiście przystawiło. Problem polega na tym, że gdy we FreeCadzie konwertuję oryginalny kształt z pliku STEP na siatkę, to robi się sieczka w miejscach gdzie są zaokrąglenia krawędzi. Wizualnie w blenderze nie wygląda to jakoś źle, ale problem w tym, że tworzy się ponad 100k niepotrzebnych werteksów, a to tylko jeden element całości, więc jakakolwiek próba późniejszej modyfikacji niesamowicie zamula blendera.
Macie jakiś sprawdzony sposób aby poradzić sobie s tym problemem?
Thx
jak nie pomoze daj znac moze cos jeszcze innego wymysle.
ew. zaznaczasz trojkaty (zmien 3 na 4 w kodzie ponizej jak chcesz miec quady) za pomoca tego skryptu (nie wiem czy gdzies w blenderze nie da sie zrobic selekcji trojkatow w zaleznosci od powierzchni :P)
import bpy