Wpis z mikrobloga

  • 6
W wyniku błędu technicznego doszło do niewłaściwego zaksięgowania prowizji na rachunkach części klientów korporacyjnych. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i automatycznym skorygowaniem błędu. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Odpowiedz
  • 11
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i automatycznym skorygowaniem błędu. Za utrudnienia przepraszamy.


@EkspertPKO: Lepsza byłaby informacja kiedy to zostanie skorygowane i czy za błędy będziecie płacić, tak jak wspomina prawo (KC 405 - 413 i 445) - a nie czy przepraszacie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@elmas-znaczy-diament: roznie bywa, ale z takich technicznych ploteczek (z innego banku) to lata temu doszlo do incydentu gdzie szukali ludziom kasy bo wyparowalam, takze programistom co ogarniali te zjebke. Wiec czesc z nich sperdolila do innego banku ze swoja kasa i pozniej pogadali z ziomkami z tamtego banki i sie oakzalo ze oni s--------i z tego innego banku z $ do nich bo mieli podobna zjebke. I tak wlasnie rodzil
  • Odpowiedz
  • 0
W wyniku błędu technicznego po stronie banku doszło do nieprawidłowego naliczenia prowizji na rachunkach niewielkiej części Klientów Korporacyjnych. Problem został szybko przez bank zidentyfikowany, salda zostały skorygowane. Za zaistniałą sytuację bardzo przepraszamy.
  • Odpowiedz
@ej_mordo: a potem być może: "no niestety, to inny system, który dane o dłużnikach wysyła automatycznie do firmy partnerskiej zajmującej się windykacją i nie możemy nic z tym zrobić. W ramach dobrej woli dług możemy rozłożyć na korzystne raty z niskim oprocentowaniem" ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz